miercuri, 1 iulie 2015

A O PRIMI PE MARIA, MAMA PARASITA

   Despre Renato Baron si alte mesaje primite, mai puteti citi in postarile:
SAN MARTINO DI SCHIO:
   MARIA NE CHEAMA

  Lectura tematica a mesajelor Mariei, "Regina Iubirii"
 
("Regina Iubirii" - aparitia de la San Martino de Schio)
  
"Eu sunt mama parasita, dar va iubesc. Nici Tatal, nici Eu nu va vom abandona." 

(27.09.1985)

   "Cuvatul Lui Isus nu a fost acceptat de toti. Nici chiar prezenta Mea printre voi nu a fost acceptata de toti." (26.06.1986)

   "Aveti incredere in Maria, copiii Mei, abandonati-va Mie, lasati-Ma sa va calauzesc, fara sa va puneti multe intrebari, fiti doar disponibili. Eu voi fi intotdeauna cu voi si va binecuvantez." (27.08.1986)

   "Prezenta Mea printre voi este o consolare pentru multi, dar pentru altii, o confuzie. Multi au venit aici sa se roage, dar unii pentru a sterge prezenta Mea."
(31.10.1986)

  "Care este motivul care va duce incontinuu in orice loc pentru a asculta atatea voci? Eu i-am chemat pe multi sa vorbeasca, si ei nu vorbesc, iar multi dintre fratii vostri spun lucruri care nu sunt adevarul! Incredeti-va in Mine, aveti incredere, Eu va voi conduce pe calea cea buna, sa nu aveti nici o indoiala. Nu mai acceptati vocile care nu sunt adevarul." (27.04.1987)

   "Va chem, copii, deoarece Tatal a vrut ca Eu sa fiu Mama voastra, a tuturor. Cine Ma va recunoaste ca Mama, Il va lauda pe Tatal si va fi recunoscut ca si copil, ceea ce este deja cazul pentru voi, cei prezenti aici, pentru ca voi Ma recunoasteti." (18.12.1987)

   "Copiii Mei consfintiti, laicii care merg impreuna cu ei si se daruiesc pentru mantuirea oamenilor: daca ei accepta protectia Mea, vor deveni capodopere pentru convertirea lumii." (10.04.1988)

    "Dragii Mei copii, Eu sunt pe cale sa lucrez in intimitatea sufletelor voastre, cu miracole mai mari decat miracolele trupului. Cel care Ma urmeaza, urmeaza cu Mine Crucea Lui Isus. Cel care va persevera prin Cruce va avea mantuirea. Incredeti-va in ajutorul Meu. Eu va voi apara de veninul ateismului, al ereziei si va voi face stralucitori in fata lumii. Voi veti fi cu Mine in fiecare zi a vietii voastre, ceea ce transmite iubirea." (21.09.1988)

   "Dragi copii, voi Imi cereti incontinuu ajutorul. Veti avea ajutorul Meu in masura in care va veti increde in Mine." (18.12.1988)


Renato Baron - vizionarul de la San Martino di Schio

   "Dragi copii, ce minuni ar vrea oamenii de la Mine? O mare minune se petrece astazi printre voi, dar refuzul si indiferenta multora imi provoaca o mare durere Mie, Mama voastra." (29.09.1989)

   "Dragi copii, Eu sunt alaturi de cel care Ma cauta, va ocrotesc, sunteti cu totii Isus pentru Mine. In aceste timpuri, o falsa lumina intuneca adevarata Lumina. Multi dintre copiii Mei se indeparteaza de Mine si, orfani, ratacesc pe drumurile lumii. Ei vor inlatura chiar si imaginile Mele din casele lor si din multe biserici. Dar Eu voi ramane in inimile voastre a celor care Ma iubiti si care v-ati consfintit Mie." (22.04.1990)

   "Abandonati-va Mie cu o mare incredere, Eu va voi da puritatea inimii pentru ca sa-L puteti intalni pe Isus. Va voi indeparta de focul iadului si nu va voi parasi niciodata, pana veti intra in Paradis cu Mine." (30.12.1990)

   "Copiii Mei, fiecare dintre interventiile Mele iubitoare in lume este din voia Lui Dumnezeu. In inima tuturor acelora care Ma primesc Eu stiu sa pregatesc un intim tabernacol viu, unde Isus va putea sa locuiasca si sa fie iubit." (24.07.1991)

   "Acum, fiecare dintre posibilele Mele primiri va depinde de voi: de oameni si de Biserica."   
 (22.09.1991)

   "Vi se va cere, in curand, sa scoateti imaginile Mele din capele, aceste imagini care au intarit ochii si inimile atatora dintre copiii Mei. Isus doreste ca sa-I fiu apropiata. Iata santajul! Dusmanul va tese compromisul. (06.12.1996)
   
"Copiii Mei, contemplati-L pe Fiul Lui Dumnezeu in bratele Mele, iar aceasta imagine sa fie acceptata in toate casele, in toate familiile. Eu sunt Mama, Mireasa, calauza sigura pentru fiecare familie, modelul vostru voit de Dumnezeu. Lumea sa accepte Iubirea Mea de Mama." (29.05.1998)

   "Dumnezeu vrea sa reveleze lumii maretia, Epifania Mamei Sale si a voastra. Este un mare dar de iubire. Fiti constienti ca, ridicata la Cer, Eu traiesc, trup si suflet, in viata inefabila si eterna a Lui Dumnezeu. Eu sunt Neprihanita Iubirii si cunosc taina vietii care va conduce la El. Curaj, copiii Mei, ramaneti mereu uniti cu Mine si va voi conduce acolo unde traiesc Eu." 



texte adunate de Renato della Costa in "Regina dell'Amore" nr.222, Maria Chiama
                                         ("Regina Pacis" nr.238)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.