duminică, 17 iunie 2012

REGINA IUBIRII - San Martino di Schio

REGINA  IUBIRII
La 6 noiembrie 2001, vizionarul Renato Baron de la San Martino di Schio a acordat un interviu revistei "Stella Maris", din care redam in continuare traducerea unor fragmente mai semnificative.
Renato Baron
   "La 25 martie 1985, dupa terminarea programului sau de lucru la o statie a unei autostrazi cu plata, Renato Baron a intrat in micuta biserica din San Martino:  "Ma rugam Rozariul in genunchi in fata statuii Sfintei Fecioare. Eram singur iar in jur era liniste si tacere... Deodata s-a produs o explozie de lumina. In locul statuii Preacuratei aparuse o minunat de frumoasa doamna, purtand aceleasi vesminte ca ale statuii. Si a inceput sa vorbeasca, adresandu-mi-se mie ! In acel moment mi-am dat seama ca nu mai vedeam interiorul bisericii, nu mai vedeam nimic in jurul meu. Mai tarziu, medicii au numit aceasta stare  "extaz", dar eu as numi-o mai degraba "rapire" caci ma simteam ca rapit. Maria este Cea care te ia, care "atrage" din acest trup de carne, sufletul, sentimentele, inima iar tu vezi ceea ce este supranatural (...). Sfanta Fecioara m-a invitat sa vin si in ziua urmatoare, cand s-a repetat acelasi eveniment iar indoielile de care fusesem cuprins prima oara, au disparut. Era intr-adevar Sfanta Fecioara prezenta in fata mea si ma asigura de realitatea a ceea ce traiam, spunandu-mi ca am fost ales ca instrument."
   Preacurata i-a incredintat mesaje pe care l-a invitat sa le scrie, dar sa pastreze pentru inceput secretul asupra lor. Dupa patru luni, i-a cerut sa-si anunte parohul si confesorul si sa-si continue in tacere drumul impreuna cu Ea, pana in a opta luna cand a intervenit un fapt despre care il avertizase, spunandu-i: "Clipa ta a sosit !"
  " A venit la mine o doamna care mi-a cerut ajutorul, pentru ca avea mari probleme, atat spirituale cat si materiale. Am insotit-o la mica biserica pentru a ne ruga si in timp ce ne rugam impreuna, a aparut Sfanta Fecioara. Era pentru prima oara cand imi aparea atunci cand era de fata si o alta persoana. In seara urmatoare doamna mi-a telefonat si mi-a spus ca se intamplase o minune si ca problemele sale s-au rezolvat. Mi-a mai spus ca in timp ce ne rugam impreuna, a simtit ceva straniu, nu vorbea de aparitie dar intelesese ca 
s-a produs un fapt misterios. In ziua urmatoare ea a telefonat la redactia unui ziar povestin cele intamplate. Imediat ziaristii au venit la mine... si din acel moment, pentru mine a inceput o viata noua, cu mesajele Sfintei Fecioare, cu prietenii pe care Ea ii chema si-i aducea langa mine... Aparitiile aveau loc in prezenta multor persoane care umpleau mica biserca atunci cand Maica Sfanta dadea mesajele Sale, mai ales joia seara dupa adoratia condusa de preot. Episcopul m-a chemat pentru a se informa, mi-a cerut sa-l tin la curent si m-a indemnat sa persist in rugaciune.
  La San Martino di Schio, Sfanta Fecioara s-a prezentat sub numele de "REGINA IUBIRII", iar aparitiilor Ei se alatura, asa cum o face in multe alte locuri de aparitii, Domnul nostru Isus Cristos.
Bisericuta aparitiilor                                           San Martino di Schio
CATEVA DINTRE MESAJE
__________________________________
   6 august 2011, Mesajul Lui Isus
   " Preaiubitii Mei,
   In inconstienta generala intretinuta de ateismul triumfator, Satana domneste ca stapan. Totusi, timpul sau se apropie de sfarsit, caci mizeria tot mai mare si violenta se vor raspandi acum in Europa. De altfel, natura insasi se revolta si in convulsiile sale ii va obliga pe oameni sa-si puna intrebari fundamentale, care sunt evitate si chiar negate astazi. Multi vor suferi in spiritul sau in trupul lor, uneori in ambele. Copiii mei vor fi din ce in ce mai incercati de societatea pretins liberala.
   Cand veti trai toate acestea, nu va pierdeti increderea in Domnul Dumnezeu Tatal. Dimpotriva, fiti in pace, caci aceste evenimente, oricat de dureroase, vor fi  vestitoare ale triumfului Mamei Mele Preasfinte si ale venirii Imparatiei Mele in toate inimile. Civilizatia iubirii nu va mai fi un vis, ci realitate de fiecare zi pentru veacurile ce vor veni. (...) Fiti siguri ca Mama Voastra din Cer ii va ocroti pe toti cei care se vor adaposti sub mantia Sa...
   15 august 2001, Mesajul Mariei
   Dragii Mei copii,
   Iata ca a venit timpul marii purificari. Pamantul, murdarit de atat de numeroasele pacate ale oamenilor, are nevoie sa-si regaseasca puritatea originara pentru a putea primi civilizatia iubirii. Insusi Dumnezeu va trai printre oamenii care vot fi acceptat iubirea Sa si isi vor fi recunoscut greselile. (...) Dragii Mei copii, nu va temeti, adevarata viata este in Dumnezeu, nu in lumea aceasta pervertita si pierduta. Eu, Mama voastra din Cer, va iau in Inima Mea materna pentru a va pastra intotdeauna in ea, si va binecuvantez.
   14 octombrie 2001, Mesajul Mariei
   Parinte, te adoram. Copiii Mei, in perioada cea mai inspaimantatoare a istoriei lumii si a Bisericii, in care toate valorile iubirii divine si ale iubirii omenesti au capatat importanta fiind confruntate in conflictul cel mai dramatic si cel mai tragic, M-am gandit la voi punand in inima voastra chemarea Mea care este si o chemare divina.
   Misterele Lui Dumnezeu au toate semnele lor care trebuie recunoscute, intelese si acceptate si voua va va fi permis sa cunoasteti ceea ce lumea nu cunoaste. Dragi copii, acest privilegiu devine acum pentru voi responsabilitate, iar intregul Cer spera in voi, incredintandu-va insarcinarea care va uneste cu misiunea Sfintei Biserici. Acesta este timpul care v-a fost anuntat !  Rugati-va cu Mine ca sa devina timp de indurare...
Interiorul bisericii
"SEMNUL"  PARFUMULUI SUAV
_________________________________________
   Unul dintre "semnele" date de Cer  pentru a-i convinge chiar si pe cei mai sceptici, de aparitia Sfintei Fecioare la San Martino, este parfumul. 
   Acesta a inceput la 11 noiembrie 1986, cu ocazia sarbatorii Sfantului Martin. Crucifixul care se afla in casa lui Renato Baron, a inceput sa emane parfum, care s-a raspandit in toata casa si a fost perceput si in exterior.
   S-a descoperit apoi ca mica statuie din ceramica a Sfintei Fecioare, care se afla in aceeasi incapere cu crucifixul, emana un parfum dulce si suav. Pe urma s-a intamplat acelasi lucru cu mica statuie de lemn, a Sfintei Fecioare cu Pruncul,  care se afla in micuta biserica din San Martino. Spre finele anului 1986, crucea de lemn de la a doua statiune a Caii Crucii, a inceput sa emane parfum. Era atat de intens incat se simtea de destul de departe. La apropierea Saptamanii Sfinte din anul 1986, s-a decis sa se amplaseze 13 cruci de lemn 
de-a lungul traseului Caii Crucii. 
Calea Crucii pe Muntele Lui Cristos
Statiunea 14 exista deja; ea fusese pusa pe varful Belmonte (numit acum Muntele Lui Cristos) de catre Renato Baron si cativa dintre prietenii sai, la 29 martie 1969. Chiar in acea prima seara a avut loc procesiunea cu torte - din Vinerea Sfanta - cu recitarea Rozariului.
   In primele luni ale anului 1987, parfumul se simtea aproape peste tot in jurul locurilor mariane de la San Martino: de-a lungul Caii Crucii, in apa izvorului care se afla pe la jumatatea ei, uneori chiar si in apa micii fantani de la Cenacolul de rugaciune de la San Martino, care provine din canalizarea comunala. Dar manifestarea, "semnul", fara indoiala, cel mai interesant, este aceea privitoare la crucea de lemn de salcam (bara verticala) si de soc (bara orizontala) .
"SUAVUL PARFUM SI O CRUCE ASCHIATA"
_________________________________________________________
   Aceasta cruce a fost facuta in acelasi timp cu celelalte douasprezece, in Saptamana Sfanta a anului 1986 si amplasata la a doua statiune a Caii Crucii.
   Ne putem intreba de ce tocmai crucea de la a doua statiune a emanat parfum, in timp ce nici una din celelalte facute din lemnul acelorasi copaci, nu exalau  parfum.
   A doua statiune spune: "Isus ia crucea pe umeri!" Astfel, semnificatia acestei alegeri devine evidenta.
   Numerosi pelerini, atrasi de parfumul persistent,  ciopleau din cruce aschii de lemn pe care le luau cu ei, ceea ce a avut drept consecinta micsorarea Crucii parfumate. Astfel incat, in iunie 1987, s-a decis sa se ia aceasta cruce de la a doua statiune pentru a o pastra la Cenacolul de rugaciune, sub un plexiglas gros, perforat de mai multe orificii prin care emana parfumul suav.
Cenacolul de rugaciune
   Acest parfum a fost pentru multi dintre noi un adevarat limbaj prin care Regina Iubirii ne comunica ceva important si ne avertizeaza de pericole iminente. 
   Crucea care emana acest parfum suav al Cerului, a fost obiect de controverse si de perplexitate, ceea ce l-a facut pe Parintele Mario Gerlin sa ceara o ancheta amanuntita a acestui fenomen, dand la analiza esantioane din cele doua esente de lemn care alcatuiau Crucea placut mirositoare.
   Au fost efectuate analize temeinice la Centrul National de Cercetari al Institutului de Tehnologie a Lemnului de la San Michele, din provincia Trento, unde toate esantioanele au raspuns negativ, adica analizele au exclus prezenta unor substante straine in lemn precum si a vreunui parfum injectat de om.
   Analizele sunt la dispozitia tuturor persoanelor interesate. Ele au fost publicate de Parintele Mario Gerlin in cartea "Il suave parfume i una croce asschiata".
   In aceste locuri, multe persoane au simtit acest parfum suav si extrem de placut si numerosi au fost cei care l-au putut simti chiar de la mai multe mii de kilometri. Ei au sosit la San Martino, dupa ce au simtit acest misterios parfum.
   Regina Iubirii s-a exprimat astfel pe aceasta tema, la 2 iunie 1990: "Voi percepeti prezenta Mea pentru ca Ma iubiti. Va mirati de semnele Mele si,  in timp ce va rugati, doriti ca Eu sa va fiu aproape. Eu doresc ca voi sa fiti "semnele" mele in lume si veti fi - daca o doriti."
  

 ("Stella Maris" nr.378, 379 -
   "Regina Pacis" nr.28)





Renato Baron primit de
Papa Ioan Paul II





                                                        




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.