vineri, 22 iunie 2012

Semnul Fiului Omului, Crucea

              de Andre Castella
   " Atunci se va arata pe cer semnul Fiului Omului si vor plange toate neamurile pamantului " (Mt 24,30)

                                                         AM AJUNS OARE IN VREMEA ACELUI "ATUNCI"?


   Isus: " Asa cum Ma anunta steaua, Eu Ma voi face anuntat de Crucea Mea de Lumina care va lumina rasaritul, apusul, nordul si sudul, asa cum numai Dumnezeu stie sa aprinda Focul Iubirii, al Pacii si al Bucuriei, si cum va lumina si inima oamenilor de bunavointa pentru a aprinde intregul pamant de Focul Iubirii Sale." (JNSR, Martori ai Crucii, vol,4,dec.1997)
   " Crucea Mea, impartita in patru parti pentru lumea intreaga, va umple tot cerul, facand sa tasneasca din lemnul sacru, luminile iradiante ale Sfintelor Mele Rani." (JNSR, Martori ai Crucii, vol.4,dec.1997)
   "Crucea Mea va domina intreg pamantul, strapungand, in acelasi timp, bolta cerurilor,  pentru a-i arata omului Maretia Crucii, care este  Semnul Lui Dumnezeu prin care omul a obtinut mantuirea sa." (JNSR, faptele Apostolilor,vol.2, mai 1999)
   " Prin Crucea Mea, care va aparea curand, luminand cerurile cu Lumina Mea Sfanta, Eu vin sa va deschid Imparatia Mea, la care nu se poate ajunge decat prin credinta, iubire si speranta." (JNSR, Fapte, vol.2, mai 1999)
   " Vei vedea pamantul stralucind in mii de raze in toate culorile curcubeului. Acestea sunt razele Iubirii Mele Induratoare care tasnesc din Sfanta Mea Cruce Glorioasa, care se ridica dreapta si minunata, dominand de la inaltimea sa de 738 metri, pe care am cerut-o." (JNSR, Fapte, vol.2, mai 1999)
   " Pe cel care se indoieste il voi reduce la tacere: el va amuti in fata Crucii Mele care il va atrage la Iubirea si Pacea in Dumnezeu... Miracolul Crucii se va infaptui curand. Doborati la pamant de Lumina Mea, ca Sfantul Paul pe drumul Damascului, ei vor deveni credinciosi. Prin Sfanta Mea Cruce, Eu voi atrage totul la Mine." (JNSR, Fapte, vol.2 mai 1997)

   CE INSEAMNA "CURAND"?
   Cand Isus spune ca Miracolul Crucii se va infaptui curand, este un "curand" la scara umana, si nu in dimensiunea vesniciei cerului. Este un "curand" care s-ar putea produce oricand, dar numai Dumnezeu stie ziua, luna, anul. Deci, sa nu facem speculatii. Totusi, datoria noastra ne impune sa va amintim ca va fi "curand", asa cum Isus si Maria spun multora dintre confidentii Lor de catva timp deja.

   CRUCEA VA UMPLE TOT CERUL
J.N.S.R. - je ne suis rien
( eu nu sunt nimic)
   Aceasta Cruce va lumina rasaritul, apusul, nordul si sudul, cu alte cuvinte, intregul pamant. Nu este, asadar, un fenomen de dimensiuni locale. Ea va domina tot pamantul, strapungand, in acelasi timp, bolta cerurilor, pentru a arata maretia Crucii, care este semnul Lui Dumnezeu, prin care omul obtine mantuirea sa.
   Cand Isus evoca Crucea, dominand de la inaltimea de 738 metri, cum a cerut la Dozule, este vorba oare de aceeasi si singura Cruce care va fi vazuta de la rasarit la apus si de la nord la sud? Sau este vorba despre doua fenomene diferite? Nu stim.
   Isus evoca convertirea lui Paul pe drumul Damascului si spune ca cei care vor vedea aceasta Cruce vor fi doborati la pamant de Lumina sa si ca vor deveni credinciosi in Dumnezeu.
   In fine, Isus anunta ca, prin Crucea Sa, care va aparea curand, El vine sa instaureze Imparatia Sa.
   Precizia cu care Isus anunta acest eveniment, frecventa prezicerilor Sale, nu numai prin JNSR ci si prin numerosi alti vizionari, trebuie sa ne indemne sa luam in serios aceste lucruri, pregatindu-ne inima sa le primim, cu deplina incredere in nesfarsita Indurare Divina.

   ISUS II VORBISE DEJA DESPRE ACESTEA, SFINTEI FAUSTINA KOWALSKA
Sfanta Faustina
   In "Micul jurnal", prefatat de Cardinalul Deskur, la par.83, pag.65, cea canonizata la 30 aprilie 2001 de Sanctitatea Sa Ioan Paul II, reproduce urmatorul mesaj pe care l-a primit de la Isus, in anii '30:
   Isus: " Scrie acestea: Inainte de a veni ca un Judecator echitabil, Eu vin mai intai ca  Rege al Indurarii. Inainte sa vina Ziua Dreptatii, oamenilor li se va da acest semn in ceruri:
   Orice lumina in cer se va stinge si va fi o bezna adanca peste tot pamantul. Si atunci semnul Crucii se va arata in cer, din Ranile de la Mainile si Picioarele Mantuitorului vor tasni mari lumini care, catva timp, vor lumina pamantul. Aceasta se va intampla cu putin timp inaintea zilei de pe urma."
   Mesajul dat de Isus, Sorei Faustina,  constituie o serioasa garantie a autenticitatii celor date, recent,  lui JNSR, care sunt in acelasi sens.  Un motiv in plus de a le lua pe toate in serios!
                                         ("Stella Maris" nr.358 - "Regina Pacis" nr.6)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.