duminică, 20 ianuarie 2013

APARITIILE MARIEI ROSA MYSTICA (TRANDAFIR TAINIC) - partea a III-a

      de Marino Parodi


partea I: http://dinimaginatie.blogspot.ro/2013/01/aparitiile-mariei-rosa-mystica_17.html
partea a II-a: http://dinimaginatie.blogspot.ro/2013/01/aparitiile-mariei-rosa-mystica.html


    Inchei relatarea aparitiilor Mariei Rosa Mystica, vizionarei Pierina Gilli, aparitie care, in a doua perioada, s-au desfasurat in catunul Fontanelle, din 16 aprilie 1966 - in 24 martie 1983
   Pierina Gilli revine cu locuinta la patru kilometri de centrul localitatii Montichiari, la Fontanelle. Dupa douazeci de ani de tacere, Maria a redeschis capitolul aparitiilor si a ales de aceasta data, o grota cu un izvor.

   ____________________________________
   DIVINUL MEU FIU, ISUS, M-A TRIMIS CA 
    SA FAC ACEST IZVOR, MIRACCULOS
   ____________________________________
   In mai multe randuri deja, Maria Rosa Mystica, o anuntase pe Pierina despre intoarcerea Sa in tinutul Montichiari. La 27 februarie 1966, Pierina a primit de la Sfanta Fecioara, sub forma de locutiune interioara, o profertie foarte precisa: "Duminica, 17 aprilie,  Divinul Meu Fiu Isus Cristos Ma va trimite inca o data in tinutul Montichiari, pentru a aduce omenirii haruri abundente. Incepand din aceasta duminica, sa se aduca acolo bolnavii. Tu vei incepe prin a le arata un pahar cu apa miraculoasa si prin a le spala ranile cu ea. Aceasta va fi noua ta actiune si apostolat, de aceasta data nici ascunsa, nici retrasa."   
Fontanelle - fantana
     Si astfe, in dimineata zilei de 17 aprilie 1966, Pierina si prieten sa, Lucia, s-au dus in catunul Fontanelle de langa Montichiari, pentru o intalnire speciala, prima aparitie de la Fontanelle.  Cele doua  femei au mers in mare taina la micuta fantana.
   Episcopul de Brescia, informat imediat, ii ceruse Pierinei sa pastreze tacere absoluta. Cand au ajuns, ele au recitat Rozariul si, din ochii Pierinei, cuprinsa de o puternica emotie, au inceput sa curga lacrimi. Chiar la pranz a inceput sa sufle o usoara si stranie boare de vant, ca un semnal. Si iata ca deasupra fantanii, inundata de lumina si de har, Maria Rosa Mystica le-a aparut celor doua femei.
   "O, in sfarsit ati venit!" a exclamat Pierina, vazand-O.
Fontanelle - Crucifixul cerut de Sfanta
Fecioara
   Cu un suras bland, Sfanta Fecioara i-a raspuns:  "Divinul Meu Fiu Isus, este plin de iubire si M-a trimis sa fac acest izvor miraculos... Ca semn de penitenta si de purificare, saruta treapta (niste trepte rudimentare de piatra, coboara de la drumul de tara, la fantana). Apoi coboara cateva trepte, opreste-te si mai saruta o treapta, api continua sa cobori. (Sfanta Fecioara cobora in urma ei). Pentru a treia oara mai saruta treapta, iar acolo sa se puna un crufix (cu mana dreapta Ea a indicat amplasamentul exact). Bolnavii si toti copiii Mei, inainte de a lua apa sa bea, sa ceara iertare Fiului Meu, sarutandu-L cu iubire."
     Lucia facea si ea aceleasi gesturi ca si Perina. Atunci Sfanta Fecioara S-a plasat deasupra fantanii si a spus: "Ia noroi cu mainile. Asta ca sa va arat ca in sufletele copiilor Mei, pacatul devine noroi... dar ca, spalati de Apa Harului (spovada), ei sunt purificati si devin demni de a primi alte haruri."
   Si de aceasta data, Pierina I-a dat, natural, ascultare. Maria Rosa Mystica s-a aplecat si a atins doua locuri cu mainile. Apoi a declarat, cu o voce suava, dar majestuoasa:
   "Sa li se aduca la cunostinta tuturor copiilor Mei, ce voia Fiul Meu in 1947." 
   "Da" a raspuns Pierina.
   "In 1947, la biserica, Eu am exprimat dorinta Lui si mesajele Mele. Doresc si o repet: bolnavii sa vina aici si toti copiii Mei sa vina la fantana miraculoasa. Doresc ca abatele, Mons. Rossi, sa invite credinciosii sa vina mai intai in biserica iar apoi aici. Aceasta pentru a arata recunostinta voastra, Domnului, pentru intreaga iubire pe care a manifestat-o fata de Montichiari."
Pierina Gilli
   Atunci Pierina a intrebat-O pe Sfanta Fecioara: "Veti mai veni?"
   Maria nu i-a raspuns, dar, surazand, a spus: "Acum, misiunea ta este aici: in mijlocul bolnavilor si a celor nevoiasi."
   Apoi Maria s-a ridicat si a deschis larg bratele, iar mantia sa  a acoperit lumea intreaga. Sub mantie, la dreapta, a aparut domul din Montichiari precum si zona unde va fi construita o casa pentru persoanele varstnice si pentru cei in suferinta; la stanga a aparut un mare complex de cladiri...
   A doua aparitie la Fontanelle, a avut loc la 13 mai 1966. La ora cinci dimineata, o voce interioara a invitat-o pe Pierina la fantana din Fontanelle. In prezenta unui grup de persoane, pe la ora 11,40, ea a intrat in extaz. Maria i-a aparut ca Rosa Mystica si, cu blandetea Sa cereasca, Si-a inceput mesajul:
   Sfata Fecioara: "Sa se faca cunoscuta venirea Noastra la fantana."
   Pierina: "Cum sa o fac, daca mi se interzice?"
    Sfata Fecioara: "Aici este misiune ta, cum 
ti-am spus deja."
   Pierina: "Sfanta Fecioara, daca nu faceti un miracol, superiorii nu ma cred si spun ca sunt nebuna. Faceti-l!"
    Sfata Fecioara: "Divinul Meu Fiu este numai Iubire... lumea alearga spre pieire: Eu am obtinut din nou indurare si de aceea El M-a trimis la Montichiari pentru a aduce Harurile Iubirii Sale. Pentru a salva omenirea, trebuie rugaciune... sacrificii...penitenta!"
   Sfanta Fecioara a suras si a aratat la dreapta Sa apa pe care o atinsese la 17 aprilie, afirmand:
Bazinul construit la cererea Sfintei Fecioare,
pentru baile pelerinilor bolnavi. (Astazi bazinul
este inchis intr-o capela mult mai mare, unde
se efectueaza servicii devotionale in onoarea
Mariei Rosa Mystica).
    Sfata Fecioara: "Doresc sa se faca aici un bazin mare ca sa se cufunde bolnavii. Cealalta fantana (si a arata spre dreapta Sa)  trebuie pastrata pentru baut."
   Pierina: "Cum doriti sa fie numita fantana?"
    Sfata Fecioara: "Fantana Harului."
   Pierina: "Si care este numele dumneavoastra?"
    Sfata Fecioara: "Rosa Mystica". Atunci Sfanta Fecioara Si-a deschis larg bratele precum si ampla Sa mantie, apoi a declarat, foarte rar: "Am venit sa aduc Iubirea, intelegerea, pacea in sufletele copiilor Mei si recomand sa nu se arunce cu noroi asupra caritatii!"
   Pierina: "Vreti sa-mi explicati semnificatia mantiei pe care o deschideti larg?"
   Sfata Fecioara, cu mare blandete si maiestate:  "Semnificatia este ca sub mantia Mea cuprind intreaga omenire!" 
   Pierina: "Ce doriti sa se faca la Fontanelle?"   
   Sfanta Fecioara:  "Fapte bune pentru bolnavii care vor veni aici!"
   Pierina i-a mai cerut Sfintei Fecioare o sarutare in numele tuturor celor care erau acolo. Maria, surazand amabil, a urcat la Cer.

      ___________________________________
   GRAU DIN FONTANELLE  PENTRU
    OSTII, PENTRU PAUL VI SI FATIMA
   __________________________________
Pierina Gilli
Cea de-a treia aparitie de la Fontanelle a avut loc la 9 iunie 1966, in sarbatoarea Corpus Domini (Trupul Domnului). In jurul fantanii erau adunate cam o suta de persoane. Multimea se ruga cu fervoare si recita Rozariul. Deodata, Pierina a exclamat: "Uitati-va la cer!" Tacere deplina. Priviri indreptate spre cer si spre vizionara. Maria Rosa Mystica a aparut la cinci sau sase metri deasupra fantanii, peste un lan de grau copt. Multi oameni au spus ca au vazuta graul onduland exact in locul pe care-l fixa Pierina. Ea era in genunchi pe micul drum care separa lanul de fantana. Sfanta Fecioara a inceput sa vorbeasca:
   "Astazi Divinul Meu Fiu Isus Cristos, M-a trimis din nou... Astazi, in sarbatoarea  Trupului Domnului, sarbatoare a unirii, sarbatoare a iubirii..." Ea Si-a deschis bratele si a continuat: "Ce mult as dori ca acest grau sa devina paine euharistica pentru numeroase impartasanii reparatoare." Apoi, Maria a ridicat ochii spre Cer si a spus:  "As dori ca acest grau transformat in numeroase particele, sa soseasca la Roma pentru 13 octombrie precum si la Fatima."
   Pierina a intrebat: "Dar trebuie sa-l facem pe tot?"
   Iata raspunsul Preacuratei: "Doresc inimi generoase ca sa realizeze ceea ce cer Eu. Doresc sa se faca aici o marchiza cu o statuie care sa aiba privirea indreptata spre fantana. La 13 octombrie, statuia sa fie adusa aici in procesiune. Totusi, doresc ca mai intai poporul din Montichiari sa se consfinteasca Inimii Mele. Recomand copiilor Mei din Montichiari sa fie demni de harurile pe care le-au primit de la Divinul Meu Fiu Isus Cristos. Pentru aceasta, sa se caiasca de pacatele lor si sa devina crestini exemplari pentru lume. Montichiari este tinutul pe care Divinul Meu Fiu vrea sa-l rasfete, trimitandu-Ma sa va aduc haruri. Tie, Pierina, iti cer din nou multa generozitate: vei avea mult de suferit, dar nici un rod din aceasta suferinta nu se va pierde. Eu voi fi intotdeauna cu tine!" 
   Imediat ce a terminat de spus aceste cuvinte, Maria Rosa Mystica a disparut intr-o lumina stralucitoare.
   Instructiunile Sfintei Fecioare, in privinta graului, au fost urmate cu sfintenie caci printre persoanele prezente se afla si primarul din Montichiari, Dl. Bruno Mazza, care statea aproape de vizionara. El a putut sa auda foarte bine tot ceea ce spunea Pierina, ca de exemplu atunci cand spusese ca nu stie ce este aceea o marchiza. Marchiza va fi construita, la fel ca si marele bazin.

   ___________________________________________
   CA MAMA SI MIJLOCITOARE, M-AM INTERPUS
   INTOTDEAUNA INTRE DIVINUL MEU FIU, SI
   OMENIRE
   ____________________________________________
Parte din complexul de la Fontanelle
   Cea de a patra aparitie la Fontanelle, a avut loc la 6 august 1966. Evenimentul supranatural nu fusese anuntat decat in dimineata zilei respective. Dar a fost de ajuns pentru ca o mare multime sa se adune la fanatana. Toti se rugau cu fervoare. Maica Sfanta a sosit in cursul celui de-al patrulea mister al Rozariului. Pierina l-a intrerupt brusc, pentru a anunta:
"Iat-O pe Sfanta Fecioara!"
   Unii au marturisit ca au vazut apropiindu-se um mare nor luminos. Maria a pastrat catva timp tacerea. Apoi a spus:
   "Divinul Meu Fiu M-a trimis inca o data pentru a cere unirea de impartasanii reparatoare, pentru 13 octombrie. Aceasta sfanta initiativa sa fie difuzata in lumea intreaga. Incepeti anul acesta si apoi continuati in fiecare an."
   Pierina: "Si daca va fi impiedicata?"
   Maria Rosa Mystica, a promis in mod solemn:
   "Promit abundenta harurilor Mele peste toti preotii si credinciosii care vor face aceasta practica euharistica."
   Pierina:  "Cum trebuie sa facem cu graul?"
   Maria a repetat dorinta pe care Si-o exprimase deja in ziua sarbatorii Sfantului Sacrament si a precizat:
Parte din complexul de la Fontanelle
   "Cautati sa faceti sa ajunga din acest grau la fiul Meu preaiubit, papa Paul VI, si sa i se spuna ca a fost binecuvantat prin vizita Noastra. Surazand amabil, a continuat: Este graul din tinutul sau natal, din Brescia... Montichiari! Sa i se spuna ce doreste Divinul Meu Fiu Isus Cristos. Si, de asemenea, pentru Fatima."
   Pierina: "Ce trebuie sa facem cu graul care va ramane?"
   Sfanta Fecioara:  "Din graul care va ramane, sa se faca painisoare care sa fie impartite la fantana, in amintirea venirii Noastre: aceasta ca multumire din partea copiilor care lucreaza pamantul.
   Dupa ce Am fost ridicata la Cer, ca Mama si Mijlocitoare, Eu M-am interpus intotdeauna intre Divinul Meu Fiu Isus Cristos, si omenirea intreaga. De-a lungul acestor veacuri, cate haruri, cate favoruri am obtinut, cate pedepse am oprit... Cate vizite am mai facut pe pamant, aducandu-va mesajele Mele. (In acest moment, pe chipul Ei a aparut o umbra de tristete) Dar oamenii continua sa-L ofenseze pe Domnul! Iata de ce doresc aceasta unire mondiala in impartasanii reparatoare. Este un act de iubire si de recunostinta a copiilor, fata de Domnul... Am ales acest loc din Montichiari, pentru ca printre copiii Mei care lucreaza pamantul, mai exista inca umilinta, asa cum era ea in saracia Betleemului. Acest loc (fantana) unde va exista intotdeauna rugaciune, va fi izvorul atator haruri! Eu sunt mereu la fantana pentru a primi rugaciunile inaltate cu atata iubire de copiii Mei care sunt devotatii Mei si implinesc vointa Domnului, raspandidnd harurile Sale cu Iubirea Mea Materna."
   Apoi Maria Rosa Mystica, intr-un imens halou de lumina, a disparut incet in cer, in timp ce se indeparta frumosul nor ca o panglica argintie. Toate persoanele prezente erau in culmea emotiilor.

   _____________________________________
   ESTE NEVOIE DE CRAINICI PUTERNICI
   PENTRU A FACE FATA
   _____________________________________
   Ca urmare a dispozitiilor episcopului, nimeni nu mai trebuia s-o frecventeze pe Pierina. Ea a ascultat si s-a retras in casa. Preacurata a continuat sa-i apara acasa la ea, in mica capela pe care o pregatise, sau in gradina ei in fata statuii de marmura a Mariei Rosa Mystica, sau in domul de la Montichiari. Intre 1969 si 1983, Sfanta Fecioara i-a aparut vizionarei si i-a dat mesaje, de peste patruzeci de ori. Mesajul din 27 iulie 1969 este deosebit de semnificativ:
   "Misiunea ta este acum in casuta in care locuiesti, unde poti raspunde dorintelor mele de a fi disponibila pentru cei in suferinta, transmitandu-le credinta si iubire. Este locul tau de munca: loc de rugaciune si caritate. In aceasta epoca de mare ateism care se intinde in mod inspaimantator, trebuie crainici puternici pentru a face fata acestui pericol. A sosit ora, ora chemarii, ora in care sa se scoata in evidenta dorintele Noastre. Ei sa vorbeasca cu curaj si sa pledeze pentru chemarea Noastra. Ei vor gasi frati cu care sa se ajute reciproc! Numele lor sunt inscrise deja in Cer... si pe pamant in istoria evenimentelor ceresti. Numele lor nu vor apune pentru ca sunt contopite cu al Meu."
   Ultima aparitie a avut loc in dimineata zilei de 24 martie 1983, pe la ora opt, in micuta capela a Pierinei.
   Sfanta Fecioara i-a spus, zambitoare:
   "Vin sa aduc harul Fiului Meu preaiubit, tuturor copiilor Mei cei mai scumpi, care sunt deosebit de fideli Inimii Mele (Pierina a vazut-o atunci pe Maria inconjurata de numerosi preoti in vesmant ecleziastic).  Pentru voi, copiii Mei care suferiti, Inima Mea si cea a Fiului Meu sunt mereu deschise.
   Stiinta umana ar vrea sa distruga Opera Lui Dumnezeu, dar El este atotputernic si nu-i va lasa pe copiii Sai sa rataceasca. El M-a trimis la Fontanelle cu acest scop de a nu-i lasa sa rataceasca si pentru a face aici un loc de har si de pace. Eu raman mereu prezenta printre voi in acest loc, pentru a primi rugaciunile voastre si problemele voastre si pentru a le transmite Divinului Meu Fiu Isus."
   Pierina a vazut la sfarsit, in lumina care iradia de la Rosa Mystica, o magnifica biserica cu cinci cupole si multa lume care se ruga:
   "Ce vezi tu, va deveni realitate. Copila Mea, nu te teme. Eu va voi fi mereu aproape pentru a va da toate harurile Iubirii Mele Materne."
Procesiune la Fontanelle
   Maria ii comunicase vizionarei, inca din 8 septembrie 1974, dorinta Sa si cea a Lui Isus cu privire la construirea acestei biserici cu cinci cupole. La 14 februarie 1970, Sfanta Fecioara a data instructiuni sa se bata o medalie. La 6 aprilie 1975, a avut loc prima procesiune cu statuia Mariei Rosa Mystica. In seara acelei duminici in Albis, pe la ora 17, a fost o ploaie torentiala, la sfarsitul careia au aparut pe cer doua curcubee. Unul sub altul, ceea ce se intampla extrem de rar.
   La Montichiari n-au incetat nicicand sa se produca numeroase miracole: vindecari fizice subite si inexplicabile stiintific, eliberari de posesii satanice, miracole solare, cruci luminoase pe cer si alte semne. Convesrtirile nu sunt mai putin numeroase. In lume, dintre statuile care lacrimeaza, cele mai multe sunt acelea care o reprezinta pe Maria Rosa Mystica. La Fontanelle s-au construit, cu ani in urma, o capela precum si o marchiza si un bazin destinat imbaierilor in apa sfintita.

   ___________________________________________
   EXTINDEREA IN LUMEA INTREAGA A 
   CULTULUI FATA DE MARIA ROSA MYSTICA
   ___________________________________________
   In pofida problemelor create de autoritatea ecleziastica, cultul Mariei Rosa Mystica, s-a intins ca o pata de ulei, in lumea intreaga, fara ca preotii, episcopii si alti prelati sa fi dat marturie cu vigoare si in mod public, in favoarea unei astfel de devotiuni. In 1984, episcopul de Brescia, Mons. Bruno Foresti, a declarat ca fenomenele de la Montichiari "nu prezinta argumente de credibilitate", adaugand chiar ca cei care practica un astfel de cult, ar perturba credinta celorlalti credinciosi! Dar multumita Lui Dumnezeu, lucrurile evolueaza progresiv.
Placa memoriala de la Fontanelle
   Imediat dupa moartea Pierinei, in 1991,  a fost fondata Asociatia "Rosa Mystica", care gestiona locul impreuna cu Asociatia "Fontanelle", atat ca functii, cat si ca difuzare a mesajelor in lumea intreaga. Mai tarziu, Abatele de Montichiari a devenit membru al Asociatiei "Fontanelle". Parohia "Santa Maria Assunta" a devenit oficial titulara unei mari parti dintre locurile legate de aparitiile "Rosei Mystica". Apoi, biserica locala, prin abatie si cu autorizatia episcopului, si-a asumat pastorala locului. Parohia a aceeptat, de asemenea, cu acordul autoritatii diecezane, ca localitatea Fontanelle sa fie in continuare loc de cult dedicat Sfintei Fecioare. In final, un preot a fost insarcinat oficial cu tot ceea ce priveste cultul, iar cele doua vechi asociatii s-au unit intr-una singura, recunoscuta de Biserica.
   Daca toate acestea nu comporta o aprobare oficiala a aparitiilor, este totusi un mare pas inainte, care pune capat condamnarilor diecezane impotriva evenimentelor si persecutiei care se abatuse asupra Pierinei Gilli si a Abatelui de Montichiari, Mons. Francesco Rossi (1949-1971), care credea in aparitii.
   Primele roade ale acestor progrese sunt deja vizibile: ne referim la proiectele idililor pentru facilitarea primirii pelerinilor intr-o atmosfera de reculegere si, de asemenea, la confesionalele mobile, cu preoti la dispozitie pentru spovezi in diferite limbi, impreuna cu cei care spovedesc la abatie.
                                                   ("Stella Maris" nr.373 - "Regina Pacis" nr.21)

                                                                      ***
   Dupa zece ani de la moartea Pierinei Gilii, noul episcop de Brescia, Mons. Giulio Sanguinetii, a anuntat asociatiile "Rosey Mistica  Fontanell", ca a numit preotul insarcinat sa se ocupe de cultul de la Fontanelle, caruia sa i se adreseze in toate problemele si le-a urat ca acest cult sa urmeze pe deplin Vointa Lui Dumnezeu si a Sfintei Fecioare. (...) (vezi partea a II-a) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.