luni, 2 aprilie 2018

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 aprilie 2018 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo


( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)

   
   "Dragi copii, prin marea iubire a Tatalui Ceresc Eu sunt langa voi ca mama, asa cum voi sunteti langa Mine ca fii ai Mei, ca apostoli ai iubirii Mele, pe care in mod necontenit va adun in jurul Meu.
   Copiii Mei, voi sunteti aceia care, prin rugaciune, trebuie sa va predati total Fiului Meu, astfel incat sa nu mai traiti voi, ci Fiul Meu sa traiasca in voi - ca toti aceia care nu-L cunosc pe Fiul Meu sa-L poata vedea in voi si sa ajunga  sa-si dorerasca sa-L cunoasca. Rugati-va ca in voi ei sa poata vedea umilinta si bunatate neclintite, disponibilitatea de a sluji altora; ca sa poata vedea ca traiti vocatia voastra in lume cu inima, in comuniune cu Fiul Meu; ca in voi sa poata vedea blandete, tandrete si iubire pentru Fiul Meu, precum si pentru toti fratii si surorile (aproapele vostru)
   Apostoli ai iubirii Mele,  voi trebuie sa va rugati mult si sa va purificati inimile ca sa fiti primii care merg pe calea Fiului Meu, sa fiti cei drepti care sunt uniti cu dreptatea Fiului Meu.
   Copiii Mei, ca apostoli ai iubirii Mele, trebuie sa fiti uniti in comuniunea care emana de la Fiul Meu, astfel incat copiii Mei care nu-L cunosc pe Fiul Meu sa vada comuniunea iubirii si sa isi doreasca sa mearga pe calea vietii, calea unitatii cu Fiul Meu.
   Va multumesc."


Momentul aparitiei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.