joi, 9 noiembrie 2017

MICUL ROZARIU PENTRU CEI CE SUNT IN AGONIE


RUGACIUNILE ROZARIULUI:

         Pe cruce: se face semnul Sfintei Cruci si se spune: "Preasfanta Inima a lui Isus, vina imparatia Ta".

        Actul de credinta: "Doamne, Dumnezeul meu, cred cu tarie tot ce mi-ai descoperit Tu,  adevarul vesnic si negreselnic si ce ne invata Sfanta Biserica. In aceasta credinta vreau sa traiesc si sa mor."

        Actul de speranta: "Doamne, Dumnezeul meu, nadajduiesc cu incredere deplina ca-mi vei darui din bunatateaTa, si prin meritele lui Isus Cristos - Fiul Tau, iertarea pacatelor, harul Tau si fericirea vesnica. In aceasta speranta vreau sa traiesc si sa mor."

    Actul de iubire: "Doamne, Dumnezeul meu, Te iubesc din toata inima si din tot sufletul  si mai presus de orice pentru ca esti nemarginit de bun si vrednic de iubire. Iubesc si pe aproapele ca pe mine insumi. In aceasta iubire vreau sa traiesc si sa mor.
       
       Pe boabele mari: "Inima Indurerata a Mariei, roaga-Te pentru cei intristati."

       Pe cele zece boabe ale decadelor: "Isuse, Maria, Iosif, va iubesc, mantuiti sufletele."

      La sfarsitul rozariului: "Isuse,Maria, Iosif, va dau inima si viata mea; Isuse, Maria, Iosif, asistati-ma in agonia cea din urma; Isuse, Maria, Iosif, doresc sa-mi dau sufletul in pace, in compania Voastra!
   In numele Tatalui, al Fiului si al Spiritului Sfant. Amin."


               Sursa: cartea "NOVENA PENTRU SUFLETELE DIN PURGATOR"
                           Casa de editura UNITAS  a calugarilor bazilieni
                           Cluj-Napoca    2002


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.