joi, 2 martie 2017

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 martie 2017 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)
 

   "Dragi copii, cu iubire de mama vin sa va ajut sa aveti mai multa iubire, iar asta inseamna mai multa credinta. Eu vin sa va ajut sa traiti cu iubire cuvintele Fiului Meu, ca astfel  lumea sa se schimbe. 
   De aceea, apostoli ai iubirii Mele, Eu va adun in jurul Meu. 
   Priviti-Ma cu inima, vorbiti-Mi ca unei mame despre durerile, suferintele si bucuriile voastre. Cereti-Mi sa Ma rog Fiului Meu pentru voi.
    Fiul Meu este indurator si drept. Inima Mea materna ar dori ca si voi sa fiti astfel. Inima Mea materna ar dori ca voi, apostoli ai iubirii Mele, prin viata voastra, sa-L vestiti pe Fiul Meu tuturor celor din jurul vostru; astfle lumea ar putea fi schimbata; astfel ar reveni simplitatea si puritatea; astfel ar reveni credinta si speranta.
   De aceea, copiii Mei, rugati-va, rugati-va, rugati-va cu inima, rugati-va cu iubire, rugati-va cu fapte bune. Rugati-va ca toti sa vina sa-L cunoasca pe Fiul Meu. Astfel lumea s-ar putea schimba, astffel lumea ar putea fi salvata. 
   Traiti cu iubire  cuvintele Fiului Meu. Nu judecati, mai bine iubiti-va unii pe altii, ca astfel Inima Mea sa poata triumfa.
    Va multumesc."

                                                                                sursa: http://www.medjugorje.com/index.html

Momentul aparitiei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.