joi, 2 februarie 2017

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 februarie 2017 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)

   "Dragii copii, voi care va straduiti sa oferiti fiecare zi a vietii voastre Fiului Meu, voi care incercati sa traiti cu El, voi care va rugati si va jertfiti - voi sunteti speranta in aceasta lume tulburata. Sunteti raze din Lumina Fiului Meu, evanghelie vie si scumpii Mei apostoli ai iubirii. Fiul Meu este cu voi. El este cu toti aceia care se gandesc la El, care se roaga. Dar la fel, El ii asteapta cu rabdare pe cei care nu-L cunosc. De aceea, voi, apostoli ai iubirii Mele, rugati-va cu inima si aratati, prin faptele voastre, iubirea Fiului Meu. Aceasta este singura voastra speranta si este, de asemenea, singura cale spre viata vesnica.
  Eu, ca o Mama, sunt aici cu voi. Rugaciunile voastre adresate Mie sunt pentru Mine cei mai frumosi trandafiri de iubire. Nu pot sa nu fiu acolo unde simt aceasta mireasma de trandafiri.
   Va multumesc."
                                                             sursa: http://www.medjugorje.com/index.html

Momentul aparitiei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.