marți, 18 octombrie 2016

DIVERSE RUGACIUNI PENTRU SUFLETELE DIN PURGATOR

 " Rugaciunea noastra pentru ei poate nu numai sa-i ajute dar si sa faca eficienta mijlocirea lor in favoarea noastra."
                                                                             (Catehismul Bisericii Catolice, paragraful 958)

 PSALMUL 129
   Din adancuri strig catre tine, Doamne:
   Doamne, asculta glasul meu!
   Fie urechile Tale cu luare aminte
   la glasul rugaciunii mele.

   De-ai tine seama de pacate, Doamne,
   Doamne, cine ar mai sta in fata Ta?
   Dar la Tine este indurarea, pentru ca astfel
   cu respect sa fii slujit.

   Ci eu nadajduiesc in Domnul,
   sufletul meu se increde in cuvantul Sau.
   Sufletul meu il asteapta pe Domnul,
   mai mult de cum asteapta strajerii zorii diminetii.

   Mai mult de cum asteapta strajerii zorii diminetii,
   asteapta Israel pe Domnul.

   Caci la Domnul este multa indurare
   si multa mantuire la El
   si El va mantui pe Israel
 de toate faradelegile lui.  



RANILE SFINTE PENTRU SUFLETELE DIN PURGATOR


   Sunt promisiuni facute de Isus sorei Marie Marthe Chambon (1841-1921), umila calugarita din Ordinul "Visitations de Santander", care se ocupa cu treburile gospodaresti ale manastirii, moarta in mireasma de sfintenie. Fiica de tarani saraci, intra in 1864 in manastire unde, pana la moartea sa, a lucrat in refectoriu (cantina manastirii) si in pension.
  Dupa ce are o viziune a Lui Isus rastignit, insangerat, se consacra cultului Sfintelor Rani despre care a avut impresionante viziuni, in fiecare zi. In 1875 a primit stigmatele.

   Isus ii spune sorei Marie Marthe:

  - "Voi acorda tot ce mi se cere prin invocarea Sfintelor Mele Rani. Aceasta devotiune trebuie raspandita..."
  - "Cu adevarat aceasta rugaciune nu vine de pe pamant, ci din Cer... si poate obtine totul."
  - "Sfintele Mele rani sustin lumea. Cere-Mi harul de a le iubi intotdeauna, pentru ca ele sunt izvor de haruri. Trebuie invocate des si trebuie indemnat si aproapele nostru sa le invoce pentru a imprima in inima lui devotamentul pentru suflete."
   "Cand aveti suferinte de indurat, aduceti-le de indata in Ranile Mele si ele va vor fi indulcite."
   "Aceasta invocatie sa fie repetata des la capataiul bolnavilor: Isuse al meu, iarta-ma si indura-Te de mine, pentru meritele Sfintelor Tale Rani. Aceasta rugaciune va va inalta sufletul si trupul."
   "Pacatosul care va spune: Parinte Vesnic, iti ofer  Ranile Domnului Nostru Isus Cristos pentru a vindeca ranile sufletelor noastre, va obtine convertirea."
   "Ranile Mele vor pansa ranile voastre."
   - "Sufletul care va muri in Ranile Mele, nu va cunoaste moartea; ele dau adevarata viata."
   "La fiecare cuvant al acestui Rozar al Indurarii, las sa cada o picatura din Sangele Meu pe sufletul unui pacatos."
   - "Sufletul care va venera Sfintele Mele Rani si le va oferi Parintelui Vesnic pentru sufletele din Purgator, va fi insotit la moartea sa de Sfanta Fecioara si de Ingeri, iar Eu, stralucind de glorie, voi primi acel suflet pentru a-l incorona."
   "Sfintele Rani sunt pentru sufletele din Purgator, comoara comorilor."
   - "Devotiunea la Sfintele Mele Rani este remediul pentru aceste vremuri de neliniste."
   "De la Ranile Mele vin roadele sfinteniei. Meditand la aceste Rani veti gasi intotdeauna in ele o hrana noua pentru iubirea voastra."

   Rozariul Sfintelor Rani se recita astfel:

   Rugaciunea de incepere:
   O, Isuse, Divin Mantuitor, fii milostiv cu noi si cu intreaga lume. Amin.
   Sfinte Dumnezeule, Sfinte tare, Sfinte fara de moarte, ai mila de noi si de intreaga lume. Amin.
   Har, milostivire, o, Isuse al meu; in timpul pericolelor prezente, acopera-ne cu Sangele Tau pretios. Amin.
   Vesnice Parinte, fii milostiv cu noi, pentru Sangele Lui Isus Cristos, Fiul Tau unic, fii milostiv cu noi, Te imploram. Amin. Amin. Amin.

   Pe boabele mari:
   Vesnice Parinte, Iti ofer ranile Domnului nostru Isus Cristos, pentru a vindeca ranile sufletelor noastre!

   Pe boabele mici:
   Isuse al meu, iertare si indurare, pentru meritele Sfintelor Tale Rani.

   La sfarsitul acestei aparitii, Jeanne-Louise a notat pe caiet: "Isuse Cristoase, vina Imparatia Ta prin Inima Indurerata si Neprihanita a Mariei"

    
RUGACIUNE LA INIMA DUMNEZEIASCA A LUI ISUS

   O, Inima Dumnezeiasca a Lui Isus, da-mi harul sa traiesc intotdeauna conform vointei Tale, atat in clipele cele mai frumoase, cele mai vesele si cele mai importante din viata mea, cat si in momentele dificile.
   Fa sa fiu intotdeauna pregatit pentru ceasul cel din urma.
   Da-mi curajul de a da totul pentru iubirea Ta, chiar si viata mea, daca este nevoie.
   O, Isuse, prin sfanta si dureroasa Ta Patima, fa ca venirea Ta in ora mortii mele sa ma gaseasca ca un servitor credincios, ca un adevarat penitent dupa o buna marturisire si intarit cu ultimele sacramente.
   O, Doamne, nu ma parasi in ultima mea lupta de pe pamant, cand va trebui sa lupt impotriva satanei. Fie ca Sfanta Ta Mama - Mama Indurarii, Sfantul Arhanghel Mihail si toti Ingerii sa ma ajute si sa ma protejeze impotriva oricarei ispite in momentul cand va trebui sa parasesc aceasta lume. Ei sa ma mangaie si sa ma intareasca in chinurile mele.
   Daruieste-mi, Doamne, in acea ora, o credinta vie, o incredere neclintita, o iubire inflacarata si o mare rabdare. Fa ca, in deplina constiinta, sa ma pun in intregime in mainile Tale si sa ma abandonez in sfanta Ta pace, ca un copilas.
   In infinita Ta Bunatate si in marea Ta Indurare, o, Isuse, adu-Ti aminte de mine.


RUGACIUNE PENTRU SUFLETELE DIN PURGATOR, A SFINTEI MECHTILDE

Sf. Mechtilde
   Tatal nostru care esti in Ceruri, cu umilinta Te rugam: Parinte Vesnic, Bun si Indurator, iarta sufletelor, pe care le-ai primit ca si creraturi ale Tale, daca nu Te-au iubit ci Te-au alungat si nu Te-au respectat.
   In semn de ispasire si de penitenta, iti oferim ca jertfa intreaga iubire si bunatate a Fiului Tau Preaiubit, Domnul nostru Isus Cristos.

   Sfinteasca-se Numele Tau. Parinte Vesnic, Bun si Indurator, cu umilinta Te rugam: iarta sufletele care nu au preamarit Sfantul Tau Nume si care adeseori l-au pronuntat nedemn si cu prea mare usurinta.
   In semn de ispasire si de penitenta, iti oferim ca jertfa toate cuvantarile prin care Fiul Tau Preaiubit, Domnul nostru Isus Cristos, a preamarit Sfantul Tau Nume pe acest pamant.

   Vie Imparatia Ta. Parinte Vesnic, Bun si Indurator, cu umilinta Te rugam: iarta sufletele care nu au dorit in mod profund si cu iubire inflacarata Imparatia Ta Sfanta.
   Pentru aceste pacate iti oferim ca jertfa sfasietoarea dorinta a Fiului Tau Preaiubit, Domnul nostru Isus Cristos, care vrea ca lumea intreaga sa fie primita in Sfanta Ta Imparatie.

  Fie Voia Ta, precum in Cer asa si pe pamant. Parinte Vesnic, Bun si Indurator, cu umilinta Te rugam: iarta sufletele care nu s-au supus cu devotament Vointei Tale Sfinte, ci adeseori au urmat propria lor vointa.
   In semn de ispasire si de penitenta, iti oferin Inima Dumnezeiasca a Lui Isus si desavarsita Sa ascultare.

   Painea noastra cea de toate zilele da-ne-o noua astazi si ne iarta pacatele noastre, precum si noi iertam gresitilor nostri. ParinteVesnic, Bun si Indurator, cu umilinta Te rugam: iarta sufletelor greseala de a nu-si fi iubit dusmanii si de a nu fi vrut sa ierte.
   In semn de ispasire si de penitenta pentru aceste pacate, iti oferim ca jertfa toate cuvintele sfinte ale Fiului Tau Preaiubit, Domnul nostru Isus Cristos, care atunci cand era pe cruce a spus: "Tata, iarta-i, ca nu stiu ce fac."

   Si nu ne lasa in ispita. Parinte Vesnic, Bun si Indurator, cu umilinta Te rugam: iarta sufletele care nu s-au impotrivit tentatiilor mari, ci au cedat ispitelor din partea celui Rau si in acest fel s-au prabusit.
  In semn de ispasire si de penitenta, iti oferim ascultarea, misiunile grele, toata amara suferinta si moartea Fiului Tau Preaiubit, Domnul nostru Isus Cristos.

   Ci ne mantuieste de cel Rau. Parinte Vesnic, Bun si Indurator, cu umilinta Te rugam: iarta toate sufletele si condu-le, impreuna cu Isus Cristos, in Imparatia Ta de glorie, care esti Tu Insuti. Amin.


   ROZARIUL PENTRU SUFLETELE DIN PURGATOR

   In Numele Tatalui, al Fiului si al Spiritului Sfant. Amin

  1. Isuse al meu, pentru abundenta sudoare de sange pe care ai varsat-o in Gradina Ghetsimani, indura-Te de sufletele celor mai dragi rude ale mele care sufera in Purgator.

Tatal nostru.........
Bucura-Te, Marie.........
Rugaciune pentru odihna vesnica:
(Odihna cea vesnica da-le-o lor, Doamne, si lumina cea fara de sfarsit sa le struleasca. Prin Indurarea Divina sa se odihneasca in pace )

  2. Isuse al meu, pentru umilirile si batjocurile pe care le-ai suferit in fata judecatorilor, pana la a fi palmuit, maltratat de popor si alungat ca pe un raufacator, indura-Te de sufletele defunctilor nostri care asteapta in Purgator sa fie preamariti in Imparatia Ta.

Tatal nostru.........
Bucura-Te, Marie.........
Rugaciune pentru odihna vesnica:
(Odihna cea vesnica da-le-o lor, Doamne, si lumina cea fara de sfarsit sa le struleasca. Prin Indurarea Divina sa se odihneasca in pace )

   3. Isuse al meu, pentru coroana de spini ascutiti care au strapuns sfanta Ta frunte, indura-Te de sufletul cel mai parasit si lipsit de ajutor si de cel care este cel mai indepartat de eliberarea din Purgator.
Tatal nostru.........
Bucura-Te, Marie.........
Rugaciune pentru odihna vesnica:
(Odihna cea vesnica da-le-o lor, Doamne, si lumina cea fara de sfarsit sa le struleasca. Prin Indurarea Divina sa se odihneasca in pace )

   4. Isuse al meu, pentru pasii plini de durere pe care i-ai facut cu crucea pe umeri, indura-Te de sufletul care este cel mai aproape de eliberarea din Purgator; iar pentru durerile pe care le-ati simtit, Tu si Preasfanta Ta Mama, cand v-ati intalnit pe drumul Calvarului, elibereaza din chinurile Purgatorului sufletele care au fost devotate acestei Mame preaiubite.
Tatal nostru.........
Bucura-Te, Marie.........
Rugaciune pentru odihna vesnica:
(Odihna cea vesnica da-le-o lor, Doamne, si lumina cea fara de sfarsit sa le struleasca. Prin Indurarea Divina sa se odihneasca in pace )

   5. Isuse al meu, pentru Preasfantul Tau Trup intins pe cruce, pentru Picioarele si Mainile Tale strapunse de cuie, pentru moartea Ta cruda si pentru preasfanta Ta Coasta strapunsa de sulita, indura-Te de aceste suflete care sufera, si accepta-le in preadulcea Ta prezenta din Paradis.
   Tatal nostru.........
Bucura-Te, Marie.........
Rugaciune pentru odihna vesnica"
(Odihna cea vesnica da-le-o lor, Doamne, si lumina cea fara de sfarsit sa le struleasca. Prin Indurarea Divina sa se odihneasca in pace )



              Sursa: cartea "Surprinzatorul secret al Sufletelor din Purgator- Sora Emmanuel * Maria Simma
                                                                  Editura  MARIAMULTIMEDIA



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.