marți, 2 august 2016

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 august 2016 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

 ( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)

   
 
  "Dragi copii, am venit la voi,  printre voi, pentru ca voi sa imi dati preocuparile voastre, astfel incat sa le pot oferi Fiului Meu; ca sa pot mijloci pentru voi inaintea Lui, pentru binele vostru.
  Stiu ca fiecare dintre voi are nelinistile, incercarile sale. De aceea va invit in mod matern: veniti la masa Fiului Meu. El este frangerea painii pentru voi; El Se da pe Sine pentru voi; El va da speranta; El  va cere sa aveti mai multa credinta, speranta si pace. El cauta in interiorul vostru lupta impotriva egoismului, a judecatii si slabiciunilor umane.
   De aceea, ca o mama, va spun: rugati-va; pentru ca rugaciunea va da tarie in lupta voastra interioara.
   Fiul Meu, cand era mic, Mi-a spus ca vor fi multi care Ma vor iubi si Ma vor numi Mama. Intre voi simt iubire. Va multumesc.
   De dragul acestei iubiri il implor pe Fiul Meu ca nici unul dintre voi, copiii Mei, sa nu se reintoarca acasa asa cum a venit; ca sa puteti lua cu voi, la intoarcere, mult mai multa speranta, indurare si iubire; ca sa puteti fi apostolii Mei de iubire care sa dati marturie cu viata voastra ca Tatal Ceresc este izvorul Vietii si nu al mortii.
   Dragi copii, din nou, in mod matern Eu va implor rugati-va pentru cei alesi de Fiul Meu, pentru mainile lor binecuvantate - pentru preotii vostri - pentru ca ei sa-L predice pe Fiul Meu cu tot mai multa iubire si, in felul acesta, sa produca convertiri.
   Va multumesc."


                                      sursa: http://www.medjugorje.com/index.html 

       Momentul aparitiei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.