sâmbătă, 2 iulie 2016

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 iulie 2016 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

   ( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)


   "Dragi copii, prezenta Mea reala, vie printre voi ar trebui sa va faca fericiti, caci aceasta este marea iubire a Fiului Meu. El Ma trimite printre voi ca astfel, cu o iubire materna, Eu sa va pot da siguranta; ca sa puteti intelege ca durerea si bucuria, suferinta si iubirea fac ca sufletele voastre sa traiasca intens; ca sa va pot chema din nou sa preamariti Inima Lui Isus, Inima credintei, Euharistia.
   Zi dupa zi, de-a lungul secolelor, Fiul Meu, Viu, se intoarce  printre voi - revine la voi, caci niciodata nu v-a parasit.
   Atunci cand unul dintre voi, copiii Mei, se intoarce la Isus, Inima Mea materna salta de bucurie. De aceea, copiii Mei, reintoarceti-va la Euharistie, la Fiul Meu.
   Drumul spre Fiul Meu este greu, plin de renuntari, dar la sfarsit este Lumina vesnica.
   Eu inteleg durerile si suferintele voastre si, cu iubire materna, sterg lacrimile voastre.
   Credeti in Fiul Meu pentru ca El va face pentru voi ceea ce nici macar nu ati sti cum sa cereti.
   Voi, copiii Mei, ar trebui sa fiti preocupati doar de sufletul vostru pentru ca, pe pamant, este singurul care va apartine. Sufletul, patat sau imaculat, va va aduce in fata Tatalui Cersc.
   Amintiti-va: credinta in iubirea Fiului Meu va fi vesnic rasplatita.
   Va implor, in mod special, sa va rugati pentru aceia pe care Fiul Meu i-a chemat sa traiasca conform Lui (preoti), si sa-i iubiti pe cei pastoriti de ei.
   Va multumesc."
                                          sursa: http://www.medjugorje.com/index.html 
  
       Momentul aparitiei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.