duminică, 3 aprilie 2016

MESAJUL REGINEI PACII - Medjugorje, 2 aprilie 2016 - transmis prin Mirjana Dragicevic Soldo

 ( Sfanta Fecioara a ales data de 2 a fiecarei luni in care sa se roage impreuna cu Mirjana pentru cei care nu cred. Ea spus ca aceasta data  de 2 a lunii este importanta si ca, mai tarziu, noi vom intelege de ce...)


"Dragi copii, sa nu aveti inimi grele, inchise si pline de frica. Permiteti ca Iubirea Mea materna sa le lumineze si sa le umple de iubire si speranta, caci, ca mama, Eu pot alina durerile voastre pentru ca le cunosc, pentru ca am experimentat durerea.
   Durerera inalta si este cea mai mare rugaciune.
   Fiul Meu, in mod special, ii iubeste pe cei care sufera, pe cei indurerati.
   El M-a trimis sa va alin durerea si sa va aduc speranta. Aveti incredere in El.
   Stiu ca va este greu, caci vedeti tot mai mult intuneric in jurul vostru. Copiii Mei, trebuie sa indepartati intunericul prin rugaciune si iubire. Cel care se roaga si iubeste, nu se teme, el are speranta si o iubire milostiva, el vede Lumina - il vede pe Fiul Meu.
   Apostolii Mei, va chem sa incercati in continuare sa fiti exemplu de iubire milostiva si speranta. Mereu rugati-va pentru tot mai multa iubire, pentru ca iubirea milostiva aduce Lumina care alunga orice intuneric - il aduce pe Fiul Meu.
   Nu va fie teama, nu sunteti singuri, Eu sunt cu voi.
  Va implor sa va rugati pentru preotii vostri, pentru ca in fiecare clipa ei sa poata avea iubire, pentru ca sa poata lucra cu iubire pentru Fiul Meu - prin El si in amintirea Lui.

   Va multumesc."

  Momentul aparitiei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.