duminică, 16 martie 2014

TIMPUL PRESEAZA - Jean, mesager al Luminii

                                                           Mesajul din 8 mai 2004:

Jean Carayon
 
"Daca in aceste ultime timpuri, voci profetice se ridica in numar tot mai mare, acest fapt bineinteles ca nu este intamplator, ci este pentru a anunta, in numele Domnului, schimbari importante, ale caror semne le veti resimti puternic, atunci cand le veti vedea.
   Fiti siguri ca se pregatesc evenimente sigure, dificile, in special pentru cei care traiesc in pacat, evenimente care vor fi urmate de lucruri minunate.
   De mai multe generatii, oamenii au abuzat prea mult de liberul arbitru; astfel, ei au folosit gresit acest pretios dar pe care Dumnezel li l-a dat de la nastere.
   Incornoratul, acest dusman al Lui Dumnezeu, neobosit in a face rau, foloseste cele mai mici slabiciuni, profitand pentru a semana confuzie in lumea in care traiti, prin mesaje care, la prima vedere, voua vi se par adevarate, dar care, in realitate, sunt false.
   Mesajele adversarului Lui Dumnezeu sunt intotdeauna uimitoare si provocatoare. Cei care, fara discernamant sau atrasi de minuni, nu recunosc aceste falsuri, vor pierde pacea din suflet si vor deveni nelinistiti.
   Dimpotriva, plecand de la ideea ca mesajele vin de la Dumnezeu, de la Sfanta Fecioara, de la sfinti si de la toate sufletele alese, acestea trebuie sa fie mereu coerente, in acord cu Sfintele Evanghelii si, daca voi ramaneti pe drumul drept, nu veti fi tulburati in nici un fel.
   Orice copilas recunoaste foarte bine, dintre mii de voci, vocea tatalui sau; ganditi-va ca voi, fiind crestini, aveti capacitatea de a recunoaste vocea Lui Dumnezeu care este Tatal vostru, acest Tata care va iubeste atat de mult. Rugati-va si veti primi lumina.
   In general, oamenii au tendinta de a abuza de darurile cu care i-a inzestrat Dumnezeu. Daca aceste daruri sunt folosite in mod gresit, in loc sa fie condusi spre viata vesnica, din nefericire ei risca sa se trezeasca in mod nefast ca sunt aruncati in abisul Infernului. Din cauza acestor abuzuri si a ascultarii de cel rau, oamenii si-au taiat creanga de sub picioare si au sfarsit prin a pune in pericol existenta propriei planete. Din cauza acestor abuzuri, viata pe pamant a devenit, practic, de netrait ata din punct de vedere material, fizic cat si moral, si, intelegeti ca aceasta stare de lucruri nu mai poate dura si ca o mare "spalare" este absolut necesara.

   Si cu toate acestea, liberul arbitru este o minunata posibilitate care va este oferita de a-L servi pe Dumnezeu si pe oameni. Cu adevarat, este o comoara incomparabila. Darurile Lui Dumnezeu sunt date oamenilor pentru binele lor general si, daca sunt folosite asa cum trebuie, fructele vor fi din abundenta si folositoare vietii si bunastarii tuturor.
   "In afara Bisericii, loc de salvare", aceasta expresie se aplica bine atat apostatilor cat si persoanelor neevanghelizate dar nu aveti nici un drept sa le desconsiderati, caci in raport cu viitorul lor, multe dintre ele sunt mult mai caritabile si induratoare decat multi crestini.
   Apocalipsa va invata ca noua lume va fi un dar al Lui Dumnezeu. Aceasta lume noua care va cobora direct din Cer, impodobita precum o mireasa pentru mirele ei, se va realiza intr-un fel minunat pe care nici un cuvant nu l-ar putea descrie. In aceasta lume noua, nu vor fi nici lacrimi, nici strigate, nici durere; Dumnezeu Insusi va fi viata si bucuria voastra.
   Nu uitati ca viata vesnica este zidita, prin grija Spiritului Sfant, in mod special in inima celor botezati, dar in mod egal in toti cei care sunt si raman de buna credinta. Dupa botezul vostru, voi ati fost asociati vietii in familia Lui Dumnezeu. Precum copiii adoptati, voi participati la privilegiile Lui Isus, ceea ce va da dreptul sa va asezati la masa de familie, unde abunda Iubirea Tatalui.
   Isus v-a spus: "Porunca noua va dau voua: sa va iubiti unii pe altii, precum si Eu v-am iubit, asa si voi sa va iubiti unii pe altii. Dupa aceasta vor cunoaste toti ca sunteti ucenicii Mei, daca veti avea iubire unii pentru altii."  (In 13, 34-35)
   In toate familiile, in Biserica, in societate si in toate tarile din lume, daca oamenii se vor respecta si se vor ierta unii pe altii, servind si infratindu-se cu cei saraci, cu cei nenorociti, omenirea va resimti aceeasi bucurie ca si cum s-ar afla la portile Paradisului.
   Idealul vostru crestinesc sa fie frecventarea unei parohii, a unei comunitati unde fiecare sa fie atent cu celalalt, unde sa nu va despartiti niciodata fara a va saluta, unde fiecare sa se simta inconjurat de intelegerea deplina a tuturor, unde impreuna veti incerca sa marturisiti preocuparea Lui Dumnezeu de a alina suferintele lumii voastre.
   Iubiti Frati si Surori, ganditi-va ca timpul preseaza, lucruri decisive se profileaza la orizont. Gabiti-va sa puneti in practica porunca Domnului de a-L primi cu sinceritate in inimile voastre.
                                                               "Stella Maris" nr.407, "Regina Pacis" nr.107

   despre Jean Carayon si mesajele sale, mai puteti citi in postarile:
   http://dinimaginatie.blogspot.ro/2012/05/jean-mesager-al-luminii.html
http://dinimaginatie.blogspot.ro/2012/05/mesaje-din-cer-jean-mesager-al-luminii.html

5 comentarii:

  1. Laudata sa fie Isus si Maria !
    Draga Daniela,iti doresc din inima sa ai un Post binecuvantat,Izvoruri nesecate de multe binecuvantari sa curga peste tine si familia ta.
    Eu si fam mea suntem bine,multumim Tatalui ceresc,ne-am imultit cu inca un membru ...fica cea mare a nascut un baietel,iar fica cea mica trebuie sa nasca in Iulie...multumesc Mamei noastre dragi pentru cat de frumos lucreaza cu inimile noastre pentru cat de mult se roaga pentru noi mereu,mereu curge Iubirea si Bladetea ei de Mama iar Tatal ceresc se indura de noi si ne umple de bucurii pline de iubire.Nu gasesc cuvinte de multumire,Glorie si lauda Tie ,Doamne !
    Te imbratisez cu drag si dor,estin in inima si rugaciunile mele mereu.
    Laudat sa fie Isus si Mama noastra Maria !
    (nustiu ce se intamla pe yahoo nu pot scrie)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea Silvia, ma bucur mult pentru ca se intampla lucruri frumoase in familia ta, daruri de la Dumnezeu. Si ce dar mai frumos este decat darul vietii? Esti o bunica fericita.
    Stiu ca sunt in rugaciunile tale si mai stiu ca binecuvantarile tale vin din adancul inimii si asta ma bucura, ma bucura mult. Este bine sa stim ca rugaciunea unora pentru altii aduce mari roade, ne face sa ne simtim mai in siguranta.
    Eu nu prea intru pe Yahoo, decat foarte rar. O sa vad daca pot sa-ti scriu un mesaj acolo. Nu stiu de ce nu-mi poti scrie. Voi incerca, de fapt ti-am mai promis si nu am facut-o, caci mereu apar prioritati noi, si am tot amanat socializarile in favoare altor indatoriri.
    Te cuprind in imbratisarea mea, te cuprind in rugaciunile mele, pe tine si familia ta.
    Maicuta Sfanta si Isus sa va ocroteasca cu Iubirea Lor. O, ce mare Iubire au Ei pentru noi; de-am putea sa intelegem macar putin, ca sa o putem aprecia macar la o parte a valorii ei...

    Laudat sa fie Isus si Sfanta Fecioara Maria!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc ca ai raspuns asa promnt...pentru ca imi era dor de tine,acum mi l-am mai alinat putin,de mult ,de mult doream sa iti scriu dar cum ai zis si tu alte prioritati au fost puse inainte...principalul este ca ne gandim una la alta deci dovada IUBIRII,iata ca Maicuta noastra draga a reusit sa ne uneasca.
    Da sunt o bunica fericita si fetele mele sau schimbat mult mai ales cea mica era un pic mai dezinteResata de toate in casa...dar Maicuta noastra draga lucreaza atat de frumos cu inimile care sunt deschise ,eu ii spuneam ei cum ma rog pentru ea a inceput sa inteleaga multe lucruri in fiecare zi,pana cand a venit la mine si studiam Biblia amandoua chiar depre Arhanghelul Gabriel care a rostit frumoasa rugacune Bucura-te Maria ,si Maria s-a supus cu cea mai mare INCREDERE.
    Discuntand cu fetita mea toate acestea, in inima mea multumiam Mamei noastre dragi stiam CACI ESTE IMPLICAREA EI BLANDA SI GINGASA...ii multumesc cat pot de mult ,ar trebui si mai mult sa multumim necontenit si sa ne abandonam in Mainile Fiului ei Isus si sa il adoram mult,mult iar Tatal ceresc care vede toate chiar si cele mai mici si mai simple rugaciuni nimic nu ramane nevazut
    pana si cea mai mica fapta va da rod.
    Marire Tie,Tata,Marire Duhule Sfinte,Marire Isuse,scump!
    Te imbratisez cu mut drag !
    Te pun in bratee Maici noastre dragi pe tine si familia ta,iar ea precum este cea mai buna Mama sa va duca direct in INIMA FIULUI EI ISUS !
    Laudat sa fie Isus si Maria !


    RăspundețiȘtergere
  4. Iata Maica noastra scumpa iti trimite un cadou precum Mijanei...la care ii doresc si eu LA MULTI ANI SI BINECUVANTATI ANI!!!
    Regina Păcii a dat MESAJUL anual la Vizionara Mirjana pentru ZIUA ei de naștere :
    (iertati va rog traducerea daca cumva difera putin)
    " Dragi copii , ca o Mamă vreau să va ajut , cu Iubirea mea Maternă doresc să vă ajut pentru a va deschide inima și sa v-o puneti în Fiul meu , în primul rând.
    Vreau iubirea voastra , prin Fiul Meu și prin rugăciunile voastre , ca lumina lui Dumnezeu să vă lumineze și să vă umple cu harul și îndurarea lui Dumnezeu .
    Aș dori , ca în acest fel ,întunericul și în umbra morții sa fie departe de voi ,cel rau vrea să va înconjoare și vă duca pe calea greșită.
    Vreau să experimentati bucuria, binecuvântarea lui Dumnezeu și promisiunea lui .
    Voi fiii oamenilor , sunteti un copii ai lui Dumnezeu , voi sunteți copiii mei , de aceea , copiii mei , mergeti catre locurile care vă duce la dragostea mea , care va învață umilință , înțelepciune , și modul de a fi cu Tatăl Ceresc
    Rugați-vă cu mine pentru toți cei care nu -mi imi ureaza bun venit, iar eu nu ii pot urma : din cauza împietririi inimii lor , ei nu pot simți bucuria de umilință , devotament , pace și iubire , bucuria Fiului meu. .
    Rugați-vă pentru pastori vostri că mâinile lor binecuvântate , întotdeauna va fi binecuvântarea de bucurie lui Dumnezeu Vă mulțumesc . "
    Maica Domnului binecuvântat la toata lumea și toate cele duse , în plus , atunci când Mirjana a spus că Maica Domnului a numit întuneric și în umbra morții a fost gri tot in jurul sau , atunci când a
    spus: " Vreau să simțiti binecuvântarea promisiunii lui Dumnezeu " toate acestea ..au plecat . "
    Laudat sa fie Isus si Maria!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Silvia draga, pentru mesaj si pentru tot ceea ce imi scri. Optimismul tau imi da si mie optimism, bucuria ta mi-o transmiti si mie. Fii binecuvantata!
    Te imbratisez cu mult, mult drag.

    Laudat sa fie Isus si Sfanta Fecioara Maria!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.