vineri, 24 ianuarie 2014

UNITATEA VA INTARI BISERICA MEA

   In scrierile Vassulei Ryden, Isus ne calauzeste la unitatea Bisericii. Isus spune ca unitatea se va produce tot atat de fulgerator precum caderea zidului Berlinului dar ca, inainte de a se intampla, este necesara mai multa purificare. Isus spune ca, pentru moment, obstacolele in calea acestei unitati sunt lipsa de iubire si de umilinta. Acestea sunt "cheile unitatii".
   Vassula este adeseori invitata sa sa roage cu Isus pentru aceasta unitate ce va sa vina. In prezent, Isus ii infatiseaza Vassulei imagini chinuitoare despre cum lipsa de unitate dintre biserici ii sfasie trupul si-i raneste Inima Lui Sfanta.
   Inima Sfanta este imaginea permanenta din interiorul acestor pagini. Biserica Ortodoxa, careia ii apartine Vassula, nu are aceasta reprezentare, si aceasta face ca experienta Vassulei sa fie unica. Isus stabileste o devotiune traditional-catolica. Poate ca, intr-o zi, aceasta egipteanca va fi cunoscuta de <<Vassula Inimii Sfinte>>, un titlu pe care Isus i l-a acordat deja in aceasta carte.
                                         Tony Hickey, director Centrul Medjugorje din Manchester, Anglia

   (despre Vassula Ryden mai puteti citi in postarea:http://dinimaginatie.blogspot.ro/2012/07/vassula-mesager-al-unirii-bisericilor.html)


   SUNTETI UNA IN OCHII MEI
                 ( 27.10.1987)
   "Mi-ati impartit Trupul, Mi l-ati mutilat. Ortodocsi, catolici, protestanti, toti sunteti ai Mei. Sunteti una in ochii Mei."


   OILE MELE SUNT IMPRASTIATE
                     (4.04.1987)
 
Vassula Ryden
 "- Trupul Meu este ostenit si ranit, Trupul Meu are nevoie de odihna si alinare.

  - Te referi la Biserica, Doamne?
  - Da, Trupul Meu este Biserica. Vassula, doresc sa-Mi intaresc Biserica; doresc sa-i unesc pe toti preotii Mei asemenea unei ostiri, o ostire a mantuirii. Oile Mele sunt imprastiate; toti preotii trebuie sa se uneasca.
  - Doamne, eu personal sunt botezata in Biserica Ortodoxa Greaca. Doamne al meu, despre cine vorbesti, despre catolici, despre protestanti sau despre alte religii si secte? Daca indraznesc sa te intreb, este pentru ca acestea exista.
  - O, Vassula, Eu sunt Unul! Eu,Dumnezeu, sunt Unul; copiii Mei au fot toti creati de mana Mea. Pentru ce sunt copiii Mei imprastiati? Eu doresc Unitatea. (Unitatea!  Nici nu indraznesc sa spun cu voce tare care sunt dorintele Lui Dumnezeu! Am inteles...). Vreau ca ai Mei copii sa se uneasca. Eu sunt un singur Dumnezeu si ei trebuie sa inteleaga ca Sfanta Treime este toata intr-Una! Spiritul Sfant, Tatal Cel Sfant si Isus Cristos, Fiul, toti trei Una sunt. In unitatea esentei."

   DESENEAZA SEMNUL MEU
               (9.04.1989)
  "Imi iubesc mieii; uneste-i pe mieii Mei. Cel care va citi Mesajul Meu va manca din Painea Mea. Cei care vor avea un semn de la Mine vor fi cei pe care doresc sa-i luminez cu Harul Meu. (Dumnezeu m-a facut sa inteleg ca toti cei care citesc Mesajele Lui sunt luminati, atrasi din nou la El, alcatuiesc  deja un semn cum  ca El este Cel care-i hraneste, ca Mesajul e de la El).
   "- Deseneaza semnul Meu.
ichthis ( "ichthios" inseamna "peste" in limba greaca. Initialele acestui cuvant inseamna in greaca "Isus Cristos, Fiul Lui Dumnezeu, Mantuitorul).
- Vassula, incepe sa rezumi invatatura si sa rescrii mesajul Meu. Eu te voi calauzi, luminandu-te. Tot ceea ce se repeta a fost dat pentru formarea ta - aveai nevoie de aceasta. Mesajul Meu va fi numit Pace si Iubire."

   ULTIMUL MEU STRIGAT DE PE CRUCEA MEA
                              (29.04.1987)


" - Acelasi Strigat este acum pe pamant ca un ecou din trecut. Oare traiesc in umbrele trecutului? Oare Jertfa Mea a fost in zadar? Cum se face atunci ca nu auziti Strigatul Meu de pe Cruce? De ce va inchideti urechile si-l inabusiti?
   - Doamne, pentru cine este acest mesaj?
   - Pentru toti aceia care au urechi ca sa auda Strigatul Meu. Unitatea va intari Biserica Mea. Unitatea Ma va slavi."

    MESAJ PENTRU CEI CARE MA IUBESC
                             (2.05.1987)

   " Uniti-va! Uniti-va si fiti una, caci Eu, Dumnezeu, sunt Unul; unitatea aduce putere.
   Uniti-va, fiti semanatorii Mei credinciosi, semanand semintele Mele de  Pace si Iubire. Creat-am seminte care vor rodi un cer pe pamant, caci Imparatia Mea de pe pamant va fi precum in Cer. Luati aceste seminte ale Mele care se gasesc in Inima Mea, curatite de Sangele Meu, si imprastiati-le pretutindeni. Eu port cu Mine aceste seminte, preaiubitilor,  si doresc ca sa intrati in Inima Mea si sa le luati. Cautati Unitatea."

   DORESC SA-I UNESC PE TOTI PREOTII MEI
                              (20.05.1987)

   " - Doresc sa-i unesc pe toti preotii Mei. Doresc din partea lor sa Ma iubeasca mai mult; doresc din partea lor curatie, ravna, credinciosie. Preotii trebuie sa inteleaga ca unitatea intareste iubirea. Unitatea intemeiaza iubirea. Cat timp va mai domni discordia intre ei? Iubirea este unitate. Iubirea Mea ii uneste pe ei cu Mine. Biserica Mea este slaba din pricina discordiei lor. Dorinta Mea este Unitatea. Doresc ca Biserica Mea sa devina Una.
   - Dar, Doamne, daca spui ca este discordie, atunci cineva va trebui sa cedeze. Cum vor sti aceasta?
   - Ei trebuie sa se roage sa  fie luminati. Trebuie sa vina la Mine si sa scoata din Inima Mea.
   - Despre cine vorbesti, Isuse, cand spui "ei"?
   - Despre toata Biserica Mea. Doresc ca ei sa se uneasca si sa devina una. Biserica Mea s-a slabit din pricina acestei dezbinari. A slabit nespus de mult. Te voi lumina aratandu-ti, in pasi mici, cum lucrez Eu, dorinta Mea este sa unesc Biserica Mea. Cum poate un trup sa functioneze daca unul sau doua din membrele sale sunt schilodite, sau ranite, sau rupte? Va mai avea aceeasi inzestrare si forta ca un trup intreg? Biserica Mea este Trupul Meu; cum poate Trupul Meu sa functioneze daca ei il schilodesc?
   Fiica, deseneaza semnul meu.
Acesta este semnul primilor crestini, Iubirea era una, Iubirea era unita.
   - Isuse, stiu ca Pastele se sarbatoreste la date diferite. Poti sa-mi spui care este data corecta? Te rog da-mi-o pe o hartie separata.
   - Vassula, atunci ia o foaie de hartie. 
(Isus mi-a dat data corecta a Pastelui).
   - Vino acum, sa ne unim in rugaciune, o rugaciune catre Tatal, pentru Unitate:
   Tata, vin la Tine
   si Te rog sa luminezi oile Mele.
   Lumineaza-le sa afle Pace si Iubire in Unitate.
   Amin.
   - Doamne, cum va ajunge Mesajul Tau acolo unde trebuie sa ajunga?
   - Va ajunge. Va fi ca un paraias care curge si se face, incetul cu incetul, tot mai lat; mai intai va curge, apoi va incepe sa se reverse, apoi, devenind un torent, paraul se va transforma intr-un vast ocean."

   UNITATEA VA INTARI BISERICA MEA
                      (23.05.1987)

   " - Fiica, toata lucrarea ta sa fie pentru Slava Mea. Dorintele Mele trebuie sa fie si dorintele tale. Imi vei scrie dorintele si te voi indruma.
   - Este vorba de unitate?
   - Da, Unitatea Bisericii Mele. Vreau ca Trupul Meu sa fie intarit. Unitatea va intari Biserica Mea."

   EI MA RASTIGNESC
        (1.06.1987)

 
 " - Vassula, amandoua Mainile Mele au Rani. Amandoua Picioarele Mele au Rani. Coasta Mea este deschisa, larg deschisa, aratand Inima Mea. Ei Ma rastignesc din nou.
   - Doamne!
   - Ei fac rau Bisericii Mele.
   - Doamne, este chiar atat de rau?
   - Da. Raul i-a orbit. Iubirea lipseste dintre ei. Ei nu sunt sinceri; au schimonosit Cuvantul Meu, au schilodit pana si Trupul Meu. Cupa Dreptatii Mele este plina; n-o lasati sa se reverse! Vreau ca ei sa inceteze sa mai sufoce Trupul Meu. Eu, Isus, sunt Iubire. Vreau ca ei sa inceteze sa mai arunce sageti inveninate unii catre altii. Armonia dintre ei va reface o parte din pagubele facute. Sinceritatea va da pe fata raul.
   Pentru ce atatea ceremonii cand ei nu au nimic sa-Mi ofere cu adevarat? Am nevoie de curatie, de iubire, de credinciosie, de umilinta, de sfintenie. Cautati in Mine tot ceea ce doresc Eu, si Eu va voi da aceasta voua. Cautati interesele Mele si nu pe ale voastre; slaviti-Ma pe Mine, cinstiti-Ma pe Mine. Cuvintele nu sunt de ajuns; faptele de iubire si de conlucrare vor da viata Trupului Meu. Fratilor! Iubiti-va unii pe altii! O, preaiubitilor, cate ar mai fi de indreptat!"

   CA SA VA UNITI, VOI TOTI TREBUIE SA VA PLECATI
                                       (2.06.1987)
   " - Vassula, Deseneaza trei bare de fier. Uneste-le la capete, indoindu-le pe fiecare la fel...Asa:
Ca sa va uniti, voi toti trebuie sa va plecati. Trebuie sa fiti toti gata sa va plecati, devenind flexibili ca aceste bare.
(Am inteles, Isus mi-a dat o viziune clara in care apareau trei bare de fier drepte, in pozitie verticala, apropiate una de cealalta). El a spus: Cum ar putea capetele lor sa se unesca, daca nu se indoaie toate? (Mai tarziu am inteles: cuvantul "capete" poate insemna "autoritati, conducatori)."

   TOATE SUNT BISERICILE MELE
                     (10.06.1987)
    "(Dumnezeu m-a facut sa inteleg un pasaj din Scriptura).
   - Ascultati-Ma. Vrei sa Ma intalnesti in Biserica Mea? Vassula, vino la Mine.
   - Care anume Biserica, Doamne? despre care vorbesti?
   - Toate sunt Bisericile Mele; ele sunt toate ale Mele; toate imi apartin Mie si numai Mie. Eu sunt Biserica, Eu sunt Capul Bisericii.
   - Dar felul cum ai spus-o, Isuse, a fost ca si cum Tu ai fi vrut sa merg la o anumita Biserica. Asa am auzit si am inteles eu!
   - Poti sa vii la Mine oricand,  in orice Biserica, nu face nici o deosebire, precum fac ceilalti. Multi protestanti sau ortodocsi de pilda, nu intra intr-o alta Biserica decat a lor. (Dumnezeu m-a indemnat sa intru intr-o biserica catolica). Toate Bisericile imi apartin Mie. Eu sunt Un Singur Dumnezeu si am Un Singur Trup, un Trup pe care ei l-au schilodit. Pietre de moara au ranit Trupul Meu.
   - Dumnezeul meu, pari atat de suparat!
   - Suparat? O, Vassula, de ce M-au sfasiat cu cruzime?
(Dumnezeu era foarte suparat. Imi amintea de episodul evanghelic al rasturnarii tarabelor negustorilor din Templu).
   - Vassula, carisma aceasta nu-ti este data pentru interesele tale; iti este data pentru ca sa fie intiparite in tine cuvintele Mele.
   - Niciodata nu Te-am simtit atat de suparat pana acum! De data aceasta esti chiar atat de suparat?
   - Da, sunt. Trupul Meu Ma doare. L-au sfasiat in bucati.
   - Dumnezeul meu, dar eu ce pot face? Sunt neputincioasa!
   - Oare Eu nu stiu toate acestea, Vassula? Ma voi folosi de tine pana la sfarsit. Nu te teme niciodata de Mine, fiica. Unirea Bisericilor Mele va fi Slava Trupului Meu."

                   UNITATE!
   NU FI ASEMENEA CIRENIANULUI
                 (17.06.1987)

 
 ("Crucea parea sa ma zdrobeasca. "Crucea" este Mesajul Lui Dumnezeu).
   - Eu sunt; ridica, ridica! Sa nu cazi, Eu sunt alaturi de tine ca sa te ajut. Ridica Crucea Mea, nu fi asemenea cirenianului, fii plina de bunavointa. Vino, preaiubita, chiar daca este greu, Eu totdeauna sunt langa tine, impartasind cu tine Crucea Mea. Vassula, priveste-Ma!
   (L-am privit. Era acolo, sprijinindu-Se de coltul zidului, intr-un mod demn de toata mila. Purta Cununa Lui de spini si era pe jumatate dezgolit, acoperit cu o mantie imbibata de sange. Era acoperit cu totul de sudoare si sange, era mai mult sange decat carne... Era imediat dupa biciuire).
   - Oare merit Eu acestea?
   - Nu! Dumnezeul meu!
   - Cinsteste-Ma, fiica Mea.
   - Cine Ti-a facut aceasta, Doamne?
   - Cine? Sufletele,Vassula, ele, copie a Sodomei.
   Fiica Mea, doresc unitate in Biserica Mea! UNITATE! 
   (Isus mi-a dat de inteles ca din cauza actualei dezbinari a Bisericii, mi-a aparut biciuit)."

   VIN SA-I UNESC PE COPIII MEI SI SA-I BINECUVANTEZ
                                       (17.09.1987)

   "( Intr-o clipa i-am vazut, intr-o viziune pe care mi-a dat-o Domnul,  pe demonii care umblau pe suprafata pamantului, invinsi. Era ca si cum pamantul uscat pe care stateau s-ar fi cutremurat si ar fi crapat, ridicandu-se ca un pumn, rasturnandu-i. Ei au cazut cu totul neputinciosi).
   - Vin sa-i unesc pe copiii Mei si sa-i binecuvantez."

                                     ( "Adevarata viata in Dumnezeu" - "Regina Pacis" nr. 148)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.