vineri, 1 februarie 2013

SATANA, INGERUL CAZUT EXISTA

   din revelatiile misticei Maria Valtorta

   SATANISMUL, PROCEDEU OPUS INDUMNEZEIRII PRIN CRISTOS


   Isus spune:  Printre numeroasele lucruri pe care lumea actuala,  plina de orgoliu si de necredinta, le neaga, este puterea si prezenta Diavolului. In mod logic,  ateismul care il neaga pe Dumnezeu, il neaga si pe Lucifer, aceasta creatura a Lui Dumnezeu, razvratita impotriva Lui, adversarul Lui Dumnezeu, Invidiosul, Raul, Neobositul, Imitatorul Lui Dumnezeu.
   V-am spus deja: Satana a devenit astfel prin pacatul orgoliului - chiar si acum cand,  din Imparatiile Celui Preainalt impotriva Caruia a indraznit sa se ridice, el a fost azvarlit in adancul abisului unde nu este decat bezna si oroare; si a vrut sa instaureze in aceste adancuri, o cpoie a Curtii Ceresti si sa aiba proprii sai ministrii si ingerii sai, supusii sai si fiii sai; atunci cand se manifesta, el se deghizeaza in duh de lumina, acoperind aspectul si gandul sau de creatura abjecta, cu podoabe false copiate de la Cel Preainalt, pentru a va induce in eroare.
   Dar cei al caror spirit este cu adevarat insufletit de har, simt ca aceasta suna fals; privirea lor merge dincolo de aparente si-l recunosc prin intuitie spirituala, pe Ispititor, in spatele fantomei care li se arata. Natural ca aceasta se produce la aceia pe care cele trei virtuti ii protejeaza printr-o aparare sfanta si pe care-i insufleteste harul. Ceilalti - nu numai  ateii care neaga, ci si caldiceii, care somnoleaza, indiferentii care nu observa, distratii care nu reflecteaza, imprudentii care se reped cu capul inainte ca nebunii - toti acestia nu-l pot recunoaste pe Satana sub aparenta sa inofensiva sau ipocrita, si se lasa inselati.
   Voi, copiii Mei, care pieriti pentru ca negati intotdeauna totul, nu negati existenta Satanei. Nu este o poveste de adormit copiii, nici superstitie medievala. Este cruda realitate.
   Satana exista. El actioneaza neobosit. In Ceruri, Dumnezeu face binele fara incetare. In abis, Satana face raul fara incetare... Ca un leu care rage, Satana va da tarcoale si, in intuneric, lucreaza ca sa va castige pentru el. Si totusi, in prezent, necredinta voastra, indiferenta si ateismul vostru ii permit sa actioneze la lumina, deschis,  pentru ca ii deschideti larg portile sufletului vostru si,  impinsi de dorintele voastre necumpatate, ii spuneti: "Intra. Cu conditia sa obtin tot ce vreau acum pe pamant, fac din tine stapanul meu."
   Daca n-ar fi asa, n-ati fi ajuns la felul de viata pe care o duceti si care Il dezgusta pe Dumnezeu si pe sfintii Sai, pe slujitorii si pe copiii Sai.
   Dar amintiti-va ca, metaforic,  artificial sau real,  Satana actioneaza cu perfidie in intuneric. El va inseala cu viclenii si subtilitati de sarpe pentru a va atrage in capcana in mijlocul hatisului. Chiar daca va vede deja atat de indepartati de Dumnezeu, el nu indrazneste inca sa vi se arate in fata si sa va spuna: " Eu sunt. Urmeaza-ma", caci stie ca sunteti josnici atat in rau cat si in bine. Dupa o astfel de intalnire explicita, putini chiar si dintre voi ar avea curajul sa-i spuna: "Vin". Sunteti ipocriti pana si in rau, caci desi ii doriti ajutorul, nu indrazniti sa recunoasteti aceasta dorinta. Dar Satana nu are nevoie de cuvinte. La fel ca Mine,  si el citeste in inima voastre. La fel cum vad Eu aviditatea voastra de satanism, vede si el si actioneaza.
Fericita Maria Valtorta, vizionara si
scriitoare  mistica italiana
(1897-1961)
   Dupa ce a incercat sa-L distruga pe Cristos, ispitindu-L, sa distruga Biserica facand-o sa treaca prin perioade intunecate, sa distruga crestinismul prin schisme, si societatea civila prin secte, de acum, in ajunul manifestarii sale pregatitoare celei finale, el incearca sa va distruga constiintele, dupa ce deja v-a nimicit gandirea. Da, a nimicit-o. Nu ca o capacitate de a gandi ca oameni, ci ca fii ai Lui Dumnezeu. Rationalismul, stiinta rupta de Dumnezeu, v-a distrus gandirea ca dumnezei si de acum voi ganditi asa cum o poate face tarana: la nivelul pamantului. Nu vedeti pecetea Lui Dumnezeu imprimata pe lucrurile pe care le privesc ochii vostri. Pentru voi este vorba doar de astri, de munti, de pietre, de ape, de plante, de animale.
   Pentru cel credincios, acestea sunt operele Lui Dumnezeu si, fara a mai avea nevoie de altceva, el se cufunda in contemplatie si in lauda adusa Creatorului in fata nenumaratelor semne ale puterii Sale care va inconjoara, va infrumuseteaza existenta si va sunt de folos pentru a trai.
   Or, Satana ataca constiintele. El ofera fructul de odinioara: placerea, aviditatea de a sti, orgoliul si speranta nelegitima de a ajunge dumnezei, muscand din trup si din stiinta. Placerea va transforma in fiare devorate de desfrau, respingatoare, bolnave, condamnate la bolile trupului si la moartea spiritului, atat in viata aceasta cat si in cealalta. Aviditatea de a sti va da pe mana Mincinosului pentru ca, impinsi de setea nepermisa de a cunoaste ceea ce tine de taina Lui Dumnezeu, incercand sa-I impuneti vointa voastra de a cunoaste, faceti in asa fel incat Satana sa va poata insela prin erorile sale.
   Imi inspirati mila si, in acelasi timp, dezgust. Mila, pentru ca sunteti nebuni. Dezgust, pentru ca vreti sa fiti asa si vreti sa va puneti pe suflet semnul Fiarei refuzand Adevarul, pentru minciuna.
   Si atunci puteti crede ca Satana va serveste? Nu. Este mult mai usor ca Dumnezeu sa va acorde ceea ce cereti, daca este ceva permis, decat sa va dea Satana. Satana face in asa fel incat el sa fie slujit. Si va asigur ca,  in schimbul unui ceas, el va pretinde intreaga voastra viata, iar pentru un triumf, toata vesnicia.
   Puteti, deci, crede ca ajunge sa spuneti: "Vreau", pentru ca Dumnezeu sa vrea? Nu. Dumnezeu vrea ceea ce este bun pentru voi, si nu tot ceea ce vreti voi.
   Va puteti inchipui ca, la ordinul vostru, Dumnezeu si ministrii Sai vor veni la voi? Nu. Numai o viata curata si evlavioasa, numai o viata incununata de cele trei faclii: ale credintei, sperantei si  iubirii, numai o viata aparata de celelalte virtuti practicate contra Satanei, contra lumii si contra trupului, numai o viata traita potrivit Legii Mele si Invataturii Mele - asa cum se gaseste ea in cele patru Evanghelii, aceeasi de douazeci de veacuri - si care va ramane asa cat vor dura pamantul si omul, numai o viata "crestina", adica asemanatoare celei a Lui Cristos, bazata pe respect, ascultare, fidelitate fata de Tatal, generozitate constanta, numai o astfel de viata obtine pentru spiritul vostru aceasta purificare, aceasta sensibilitate care va permite sa primiti pe Dumnezeu si pe ministrii Sai, intr-un mod atat de sensibil incat va da bucuria viziunii si bucuria Cuvantului inspirat sau rostit in mod real.
   Eu am spus: "Nu puteti sluji in acelasi timp si pe Dumnezeu si pe Satana". Nu. Acolo unde se afla unul, nu se afla celalalt. Viata voastra este un semn al Lui Dumnezeu sau viata voastra este un semn al Satanei.
   Cand sunteti  in stare sa reflectati - admitand ca mai aveti un colt al sufletului vostru liber de posesia care ucide - examinati-va, examinati-va faptele, inspiratiile pe care le primiti. Daca vedeti ca sunt cinstite - chiar si numai pe plan uman -, sa spuneti: "Este posibil ca aici sa se afle puterea Lui Dumnezeu". Daca, in schimb, ele sunt contrare moralei umane si diametral opuse moralei supranaturale, sa spuneti: "Aici nu poate fi Dumnezeu, ci Dusmanul Sau."
   Amintiti-va, voi care sunteti atat de corupti incat ati imbratisat aceasta religie nefasta pe care Eu o numesc "Satanism" - aceasta parodie a religiei, ceea ce este sacrilegiu si crima - amintit-va ca Eu n-am nevoie de intuneric, de singuratate, de magnetism ca sa vin. Eu sunt Lumina iar sfintii Mei sunt lumina. Nu mi-e teama nici de soare nici de multime. Eu stiu sa rapesc din mijlocul unei multimi si sa Ma dovedesc a fi Soare in soare.
   Discipolii Mei pot spune cat de simpla, de blanda, de spontana si absoluta este venirea Mea la ei, cum ii duc Eu dincolo de ceea ce ii inconjoara, pentru a-i cufunda in aceasta Lumina si in acest sunet care este Cerul venit la ei.
   Ei pot spune cum, dupa fiecare contact, simt cum materia lor pierde din greutate si dobandeste spiritualitate, cum trupul lor mai moare putin dupa fiecare contopire  si cum Eu traiesc tot mai puternic in ei. Eu, invingatorul trupului care este instrumentul Satanei si, in consecinta, Eu invingatorul Satanei.
   Ei pot spune cum, reinnoiti tot mai profund, mor mistic de fiecare data si renasc tot mai spiritualizati.
   Ei pot spune cata pace, cata seninatate, cat echilibru este in ei, dar si cata inteligenta, cata iubire, cata puritate. Nu umana, ci mai mult decat supraomeneasca. Toate acestea sunt ale Mele, caci Eu devin ei, iar ei devin Eu. Creatura nu mai exista. Exist Eu. Ei sunt o picatura de sange in Inima Mea. Eu traiesc, Eu domnesc si fac din ei dumnezei pentru ca Mi-i asimilez.
   Ceea ce Satana nu le poate da, adica sa-i faca sa devina asemanatori Lui Dumnezeu, Eu le dau acestor discipoli , caci ii dizolv in Mine si-i indumnezeiesc prin aceasta fuziune. (8.01.1944)                                                                                 
                                                                 din "I Quaderni del 1944" de Maria Valtorta


  Despre viata Mariei Valtorta si cateva din mesajele primite, puteti gasi la eticheta:

2 comentarii:

  1. Laudat sa fie Isus!

    Draga mea , ti-am trimis un email ...

    Dumnezeu sa te binecuvanteze cu ifinita Sa iubire!

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am receptionat... si am raspuns.

    Fii binecuvantata.
    Te imbratisez.

    Laudat sa fie Isus si Maria!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.