luni, 27 august 2012

GLASUL MEU VA SUNA IN CURAND CA O TRAMBITA

   (din mesajul primit de JNSR - 5.05.2001)


      ISUS: 
   Mesagerii Lui Dumnezeu nu vor fi crutati, ii veti recunoaste dupa persecutia pe care o indura in fiecare zi. Comoara Lui Dumnezeu nu poate fi impartasita decat cu pretul acesta. Daca Eu construiesc, in fiecare dintre ei, Tabernacolul Cuvantului Meu Viu, ei devin tinta prin excelenta a acelora care continua sa ma judece pentru a demola Trupul Meu care este Biserica Mea Adevarata.
   Adevaratii Mei preoti si adevaratii Mei profeti, va spun Adevarul, vor suporta persecutia, la fel ca Stapanul lor, Dumnezeu Adevarat si Om Adevarat. Cand v-am spus: "Eu voi fi cu voi pana la sfarsitul Lumii", despre Lumea voastra vorbeam. Aceasta lume care n-a incetat niciodata sa Ma judece si sa Ma persecute prin copiii Mei alesi de Iubirea Mea Vie. Dar astazi, Eu sunt Inviatul, iar Sfanta Mea Glorie ii va strapunge, precum o sulita, pe dusmanii Mei si ai vostri, preaiubitii Mei.
   Invatati ca Eu sunt bland si smerit cu inima. Nu va aparati contra judecatilor false: Eu sunt aici. Cunosc fiecare inima. Oamenii care M-au respins, va vor respinge si pe voi. Oamenii care M-au persecutat, va vor persecuta si pe voi. Ei va vor face sa cadeti la pamant, iar Crucea voastra va fi parghia care va va ajuta sa va ridicati.
   Sfanta Mea Cruce Glorioasa este ISUS Inviat.
   Adevarat va spun: timpul  Adevarului Meu vine ca fulgerul si va cadea asupra fiecaruia care se indoieste de Sfanta Mea prezenta in voi, preaiubitii Mei care purtati Cuvantul Meu. Caci el ii deranjeaza pe cei care vor sa-l modifice in avantajul lor.
   Nu va temeti de nimic: voi sunteti copiii Mei preaiubiti daca faceti ce va poruncesc Eu. In Pacea Mea si in Bucuria Mea. Va binecuvantez. Sa continuam in tacere spre Golgota. Veti vedea indata Crucea Mea Glorioasa care este pe Tabor.

                                                                                 PARINTELE VESNIC:
Sapte ingeri cu cele sapte trambite
    Pamantul se va prabusi din ce in ce mai mult, ca un mar ros de un vierme interior. Pretutindeni in lume, anumite orase, anumite locuri, se vor prabusi si nu se vor mai ridica. Voi sunteti intr-o situatie cum nici unul dintre secolele precedente n-a mai trait.  Acumularea neascultarilor voastre fata de Creatorul vostru, va scoate pe poarta lumii voastre asa cum Adam si Eva au fost scosi pe poarta Edenului. Acest pacat n-a incetat niciodata sa creasca. Voi insiva sunteti cei care inchideti poarta in spatele vostru, in spatele propriului vostru dezastru. Da, uitati-va in jurul vostru, la ruina lumii voastre si veti vedea atunci ruina sufletului vostru, in sistemul actual in care toate legile omenesti devin ciocanul pneumatic care nu inceteaza sa deformeze Legea Mea Sfanta.
   Legea Mea este IUBIRE si Adevar. Eu am creat aceasta lume din IUBIRE; am creat omul in IUBIREA Mea, dupa Chipul Fiului Meu Unic. Acest Pamant este sustinut de IUBIREA Mea, caci Eu sunt IUBIREA.
   Prin profetii Mei care n-au incetat niciodata sa existe, va anunt ca viata planetei voastre este in pericol, ca si aceea a fiecaruia dintre voi. Voi va demolati in acelasi ritm in care se dezagregheaza Pamantul vostru, leaganul pe care Eu l-am dat Omenirii pentru a va pastra in IUBIREA Mea, pentru a va contine in Mine, la adapostul Sfintei Mele Inimi, caci Eu sunt IUBIREA Vie.
   Cum sa va pun in garda contra voastra insiva?
   Fortele naturii s-au transformat dupa imaginea revoltei voastre interioare. Nu intelegeti ca atata timp cat veti lupta contra Creatorului vostru, atata timp cat nu veti accepta IUBIREA Mea, lupta voastra contra originii voastre DIVINE, contra sufletului vostru care imi apartine, contra Pacii Mele si a Adevarului Meu, va va priva de Stralucirea Mea care este IUBIRE?
   Va ganditi sa traiti pe Pamantul vostru fara sa Ma onorati, fara sa va pese de fratii vostri in necaz? Cand veti intelege ca Eu sunt IUBIREA care sustine Pamantul si pe voi toti? Eu sunt pivotul central.
   Apele vor iesi din maluri si vor continua sa inunde orasele voastre, pamanturile voastre, casele voastre. Fluviile si marile nu mai respecta limitele care le sunt atribuite. Nimic nu poate opri forta lor devastatoare. Totul devine imprevizibil pentru om. Acest lucru este valabil pentru viata planetei voastre, precum si pentru viata omului pe pamantul sau.
   Temeliile muntilor se macina la baza si chiar si roca cea mai profunda nu mai poate sustine masa de pamant de pe ea. Caci totul devine ca buretele care se imbiba cu apa si n-o mai poate retine: volumul ei nu inceteaza sa creasca in  adancime si pe suprafata pamanturilor inundate de ploi.
Sapte ingeri cu cele sapte plagi
   Fiti avertizati cu totii. Asteptati o dovada mai flagranta decat ceea ce vedeti astazi? Fiti intelepti, admirati intelepciunea Lui Dumnezeu, care isi retine bratul ridicat asupra celor rai si face ca nenorocirea pe care ei o provoaca sa fie impartita cu cei buni care se roaga Lui Dumnezeu cu Iubire si Compasiune pentru cei violenti si pentru cei care lupta contra Domnului vostru ISUS Cristos.
   "Tata, iarta-le lor, ca nu stiu ce fac!" Dumnezeu il ridica pe pacatosul cait si il coboara pe cel care Il sfideaza in mandria sa de om superior. Fagaduinta Domnului se extinde din veac in veac, dar Glasul Sau va rasuna in curand ca o Trambita.
   Cine a spus ca Eu nu voi deschide niciodata zagazurile oceanelor Mele, dupa cele ale fluviilor?
   In curand nu vot mai fi decat cateva tari, cateva pamanturi care vor fi la adapost de revarsarea generala.  Focul si Apa se vor uni ca sa inceteze aroganta celor care proclama, fara nici o retinere fata de Majestatea Mea Sfanta, ca pentru ei nu exista nici Dumnezeu, nici Stapan.
   Stapanul este ISUS Cristos, Fiul Meu Preaiubit, caruia Eu i-am incredintat toate Puterile Mele pentru ca El sa dispuna de ele. Pentru ca a trait ca Om pe Pamantul vostru, El va cunoaste slabiciunile, dar este Milostiv. Iar Dumnezeu actioneaza astazi, contra razvratitilor: El va face sa intervina Dreptatea Sa in Milostivirea Sa caci, pentru a vindeca plaga mondiala care roade Creatia Lui Dumnezeu, voi veti suporta o purificare binefacatoare. Ea va spala in profunzime Omenirea roasa de cancerul satanic, care Il vizeaza pe Dumnezeu prin toti barbatii, femeile si tot tineretul Meu fragilizat prin privarea de Sfintele Mele Sacramente.
   Scopul Stapanului raului se realizeaza.
   Din cauza acestui materialism abject, copiii Mei au parasit Sfanta Mea Biserica, auzind ca Eu n-as fi decat o legenda iar Satana n-ar exista!...
   Am sa va arat ca Dumnezeu EXISTA si atunci cand toti vor reveni la Dumnezeu, veti vedea infrangerea aceluia care a condus Lumea pana la marginea prapastiei.
   Prin Sfanta Mea Cruce, Noi vom invinge! Este semnul redutabil care anihileaza eforturile nemasurate ale celui Rau.
   Atunci veti vedea pe Dumnezeu in toti, caci va veti vedea toti in Dumnezeu. Asteptand aceasta, rugati-va, rugati-va, rugati-va, copiii Mei! Implorati Sfanta Mea Milostivire.
   Intr-o noapte, totul poate sa fie inundat si sa dispara.
   Intr-o ora de Rugaciune si de Adoratie continua, in toate Sfintele Biserici de pe Pamantul vostru, totul se poate restabili!
   Nu vedeti ca nici o inteligenta umana nu poate opri aceasta furie malefica? Muntii se smulg din temeliile lor, se prabusesc macinati la baza... Nu veti mai avea unde sa va adapostiti daca nu stiti sa-L implorati pe Dumnezeu!

                                                            ISUS:
Balaurul si FEMEIA din soare
   Sfintii Mei Apostoli Ma implorau in fata valurilor dezlantuite. La Glasul Meu, apele isi reluau locul, iar calmul revenea. Vreti sa-L sfidati pe Dumnezeu? Vreti o dovada si mai mare, pe masura indiferentei voastre? La inaltimea dispretului vostru arogant fata de Creatorul vostru?
   Trebuie sa umilesc indoiala voastra si sa va arat ca Dumnezeu EXISTA si ca voi nu existati decat prin Mine?
   Oceanele vor incepe prin a se deplasa si multe orase din lumea voastra nu se asteapta la asta, caci nimic n-o prevesteste.
   Dar daca Pamantul vostru se rastoarna, cine va rezista? Cum va putea cerul sa mentina fiecare stea la locul ei? Si vantul, va ramane in cortul sau?
   Voi amenintati echilibrul lumii voastre pe care Dumnezeu a creat-o pentru voi, oameni inconstienti. Poluarea este deja un semn al lipsei voastre de respect. Inventiile voastre sunt contra naturii. Cat dispret fata de Dumnezeu! Si voi invitati toate aceste forte malefice pana in Sfanta Mea Biserica. Si vindeti Trupul Meu, Sfanta Mea Euharistie, cum se vinde un caine,  pentru bucuria satanica a sectelor diavolesti.
   Astept cainta voastra sincera!
   Vreti sa vedeti Sfanta Mea Milostivire retragandu-se pentru a lasa loc Dreptatii Mele Sfinte, care va fi tot rodul Milostivirii Mele? Voi mai lasa Eu multa vreme poporul Meu sub stapanirea celui Rau?
   Legea Mea Sfanta va proteja tarile si regiunile dragi Divinei Mele Sfinte Inimi si Inimii Neprihanite si Indurerate a Preaiubitei Mele Mame.
   Dumnezeu isi tine intotdeauna promisiunile facute Sfintilor Sai si Alesilor Sai. Cu atat mai mult pe cea facuta Sfintei Mele Mame. Astfel voi proteja tarile care Ne-au onorat, cele care pastreaza in inima lor cele Doua Sfinte Inimi Unite ale Noastre.
   Da, rugati-va la cele Doua Inimi Unite ale Noastre, ISUS si MARIA, pentru ca Ele sa devina refugiul tuturor copiilor de pe Pamant.
Triumful Mielului
   Rugati-va pentru ca Pamantul vostru sa reinfloreasca, ca viitoarele voastre recolte sa creasca pentru a-i hrani pe copiii omului, aceasta generatie viitoare de unde vor iesi mari sfinti. Rugati-va ca sa fie hraniti toti cei care traiesc pe acest  Pamant, caci Dumnezeu este Tatal iar Eu nu astept decat cererea voastra de Iertare pentru a va elibera complet de acest Rau care persista si nu inceteaza sa se mareasca.
   Rugati-va si multumiti-i Sfintei Ana pentru ca Mi-a dat-O pe Sfanta Mea Mama. Salvatorul vostru a binecuvantat Bretania care se afla sub protectia Bunicii Mele.
   Intoarceti-va la Dumnezeu, tari ale Pamantului, Veniti sa va caiti si Eu am sa va iert pacatele. 
   Amin.
    Voi veti reinflori intr-o noua Primavara a Lui Dumnezeu.
   Fagaduinta Lui Dumnezeu se intinde din veac in veac.
   Iar Glasul Meu va rasuna pentru propria voastra eliberare ca o Trambita anuntand Sfanta Mea Victorie asupra celui Rau.
   Este Victoria Sfintei Mele Cruci.
   In mandria lor, cei puternici nu vor gasi cu usurinta Azilul Sfintei Mele Inimi pe care il rezerv pentru saracii Mei, pentru copiii Divinei Mele Sfinte Inimi, care M-au onorat intotdeauna in duh si in adevar, recunoscandu-se pacatosi. Ei nu i-au judecat niciodata pe fratii lor, nu l-au strivit niciodata pe cel slab; ei l-au ocrotit pe cel oprimat, i-au ajutat pe bolnavi si au recunoscut  Autoritatea Mea Regala venita din Cer pentru a calauzi pe fiecare dintre voi pe Drumul pe care Eu il pregatesc pentru Alesii Mei.
   Veniti la Mine, praiubitii Mei, Eu va voi apara de aceasta disperare mondiala, Pacea Mea va va invalui. Veti veni la Mine ca sa va hraniti: Eu sunt Adevarata voastra Hrana. Da, primiti-Ma in genunchi in fata Preotului Meu. El Ma tine cu degetele sale consacrate de Mine Insumi. Eu sunt aceasta Sfanta Ostie. Eu sunt aici, cat se poate de Viu, si va cer voua, Preoti ai Sfintei Mele Biserici, sa Ma dati cu blandete pentru ca ei sa Ma primeasca fara graba si ca, la vederea Trupului Meu Sfant, ochii copiilor Mei sa Ma contemple.
   Este momentul cel mai puternic care se deruleaza in doar cateva secunde cand,  din ciboriul stralucind de Sfanta Mea Glorie si sustinut de degetele Preotului Meu, Eu cobor pana la buzele pline de iubire ale copilului Meu, care se deschid ca petalele unei flori sub roua diminetii, pentru a Ma primi, inima lui deschisa aratandu-Mi toata iubirea sa. Da, in aceste cateva clipe, Adoratia este perfecta, iar Eu iau loc pe tronul Meu pentru a imparti Harurile Mele.
   Dumnezeu va binecuvanteaza in aceasta adoratie care ma umple de bucurie. Toate lipsurile voastre din cursul zilei sunt spulberate de aceste clipe de Har. Amin.
   In genunchi! Copiii Mei, este timpul sa implorati Iertarea Mea. Caiti-va si faceti penitenta. Este timpul Marii Cainte Mondiale. Este timpul pregatirii Intoarcerii Fiului Omului. Este timpul Crucii Glorioase. Dumnezeu o va ridica El Insusi pana la nori, intre cer si pamant, pentru a va aminti Rastignirea Mea. Amin.
   Isus din Nazaret  Vine sa invinga  Lumea si Timpul. Amin.
                                                             ("Regina Pacis" nr.183)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.