vineri, 1 iunie 2012

Intoarcerea Lui Cristos si Noua Imparatie

                                                                                                           de Andre Castella
                         Sa patrundem cu spiritul in lumea noua anuntata                                                 
   Sfarsitul timpurilor si sfarsitul lumii
   Trebuie sa facem o  distinctie intre sfarsitul timpurilor si sfarsitul lumii? Cu siguranta ca da. Vreme foarte indelungata, ba chiar si astazi,  in cercuri largi inca se mai obisnuieste sa se considere ca timpurile pe care le traim de la Intruparea Fiului Lui Dumnezeu facut om, trebuie sa se continue asa cum sunt pana in ziua - infinit de indepartata - a sfarsitului lumii si a Judecatii de Apoi.
   Si totusi, capitolul 24 din Evanghelia de la Matei, capitolele 20 si 21 ale Apocalipsului Sfantului Ioan, precum si pasajele care urmeaza din Sfanta Scriptura nu lasa sa planeze nici o indoiala asupra profetiei a doua evenimente distincte si separate in timp:
   "Pentru ca Eu voi face ceruri noi si pamant nou. Nimeni nu-si va mai aduce aminte de vremurile trecute si nimanui nu-i vor mai veni in minte. Ci se vor bucura si se vor veseli de ceea ce Eu voi fi facut, caci iata ca Eu voi face din Ierusalim o desfatare si din poporul Meu o bucurie; de poporul Meu Ma voi veseli si nu se va mai auzi in acesta nici plans, nici tipat." (Isaia 65, 17-19)
   "Dar Eu vin sa strang la un loc popoarele si toate limbile. Ele vor veni si vor vedea Slava Mea. Si le voi da un semn si pe cei scapati cu viata ii voi trimite catre neamuri... Si acestor neamuri le vor vesti Slava Mea si din toate neamurile vor aduce pe fratii vostri prinos Domnului." (Isaia 66, 18-20)
   "Caci in zilele acelea (cele ale sfarsitului timpurilor) va fi necaz cum nu a mai fost pana acum de la inceputul lumii pe care a zidit-o Dumnezeu si nici nu va mai fi.  Si de nu ar fi scurtat Domnul zilele acelea, n-ar scapa nimeni cu viata, dar de dragul celor pe care i-a ales, a scurtat acele zile." (Marcu 13, 19-20)
   Este evidenta insasi ca aceste profetii nu s-au realizat inca si ca evenimentele anuntate nu se refera la sfarsitul lumii pentru ca este vorba despre supravietuitori si de zile care au fost scurtate.
   Mariei Valtorta Isus i-a spus: "Sa stii ca Eu permit sa stiti tot ceea ce este util de stiut, dar in acelasi timp voalez tot ceea ce consider de cuviinta ca nu trebuie sa stiti". ( A l'aube d'une Ere Nouvelle - In zorii unei Ere Noi).
   Din ceea ce Dumnezeu ne permite sa stim - caci El ne-a comunicat prin mesagerii Sai - sa incercam sa constituim un mozaic, un puzzle care ne va oferi in mod progresiv o imagine mai clara despre ceea ce ar putea sa ne priveasca in curand.
   Pentru a ne pozitiona in  timpul Lui Dumnezeu, sa ne referim la mesajele primite de Maria Valtorta, cuprinse in cartea citata mai sus. Iata ce i-a spus Isus, in 1943: "In prezent suntem in perioada pe care as numi-o cea a < precursorilor lui Anticrist >. Apoi va veni cea a lui Anticrist, care este precursorul Satanei. El va fi ajutat de manifestari ale Satanei: cele doua fiare desemnate in Apocalips. Aceea va fi o perioada mai rea decat perioada actuala.  Iar cand va fi invins Anticrist, va veni o era de pace care le va da oamenilor, loviti de stupoare de cele sapte plagi si de caderea Babilonului, timpul de a se aduna sub semnul Meu. Apoi, epoca anticrestina va ajunge la paroxism la a treia manifestare, adica la ultima venire a Satanei..."
   Fara indoiala Isus se referea la momentul acela, ca precursori ai lui Anticrist, la Stalin, la Hitler si la alti calai ai omenirii. Cat priveste Anticristul insusi, despre care noi credem ca este o persoana, manifestarea sa este temuta de toti. Venirea lui se va produce in timp ce se va dezvolta imparatia Lui Isus in inimi. Aceasta va fi cu siguranta, inainte de Marea Imparatie a Lui Isus pe pamant, caci pentru a domni asupra omenirii, Isus, prin intermediul Mariei, trebuie sa-si fi doborat mai intai adversarul. Putem sa ne gandim ca o parte dintre aceia care traiesc in prezent pe pamant, va fi martora la aceasta. Dimpotriva, ultima venire a Satanei, care va preceda Judecata de Apoi si sfarsitul lumii, trebuie situata intr-un viitor indepartat.
   In alti termeni, Isus i-a anuntat aceasta Monseniorului Ottavio Michelini  in "Confidences" (Confidente): "Prin Vointa Dumnezeiasca, Biserica este stabilita Invatatoare si Calauza a tuturor popoarelor. Este locul care-i revine, este locul care-i va fi recunoscut dupa purificare. Indescriptibila este misiunea sa in acest timp situat intre prima venire a Lui Cristos pe pamant prin  misterul Intruparii si venirea care va avea loc la sfarsitul lumii pentru a judeca pe cei vii si pe cei morti. Intre aceste doua veniri - reveland, prima, Milostivirea Lui Dumnezeu si, a doua, dreptatea Lui Cristos, Dumnezeu adevarat si Om adevarat, Rege si judecator universal -  aceasta intermediara venire... ( a doua in ordine cronologica) va constitui Imparatia Lui Isus in suflete, Imparatia de pace si de dreptate, care va cunoaste deplina si luminoasa sa splendoare, dupa purificare.
   Speranta va salaslui pe intreg pamantul
   Motivele de a spera, dupa o indispensabila purificare, timpuri mai bune pentru intreaga omenire, sunt deci fondate. Iata ce declara Sfanta Fecioara a Rozelor la San Damiano, vizionarei Rosa Quattrini - Mamma Rosa:
   La 29 decembrie 1967: "Isus va veni pe acest pamant; Imparatia Sa va fi de Milostivire si de Iertare pentru toti. Isus va veni cu o multime de ingeri si de martiri. El va merge pe drumuri, peste tot... Eu voi veni si-l voi alunga pe dusman in adancurile abisului, de unde nu va iesi".
   La 22 noiembrie 1967: " Imparatia Lui Isus va raspandi in inimile  copiilor Mei o iubire inflacarata fata de aproapele si va extermina toate ereziile, pacatul,  tot raul, si-i va arunca inapoi in adancurile abisului pe toti demonii. Toti oamenii care vor mai fi ramas pe pamant, vor primi o mare lumina si vor infaptui lucruri mari, foarte mari, iar Isus va trece pe drumurile lumii cu apostolii Sai, cu sfintii si ingerii, cu toata curtea cereasca, cu o mireasma de iubire, de mare bunatate si de tandrete, pentru toti."
   La 25 martie 1968: "Isus vrea sa domneasca in inimile voastre, El vrea sa domneasca  asupra neamurilor, El vrea sa domneasca asupra lumii intregi. Faceti totul pentru a Ma face sa triumf, sa vina foarte repede triumful Meu si Imparatia Lui Isus pe acest pamant..."
   Lui Leandre Lachance din Canada, Isus ii declara la 18 iulie 1999:
   "Impreuna vom patrunde in aceasta Biserica Noua si Societate Noua. Impreuna vom face cunoscuta si iubita aceasta Biserica, aceasta Societate Noua care va fi bazata pe Iubire. Impreuna vom trai experiente noi in care Iubirea va circula liber in inimi. Impreuna vom cunoaste Bucuria, vom cunoaste Pacea pe care o produce Iubirea atunci cand este primita. Impreuna vom cunoaste Jubilarea de a fi condusi si calauziti de  Iubire. Impreuna vom descoperi ca Iubirea este mai tare si mai puternica decat toti si decat toate."
   Adresandu-se lui J.N.S.R. la 24 iulie 1999, Isus ne incurajeaza: "Turma va fi completa iar Pastorul va fi cu ea. Speranta va salaslui pe intreg pamantul. Triumful Mariei, Preafericita Mama a Lui Dumnezeu, este iminent, iar ingerii sunt in sarbatoare pentru acest moment atat de asteptat. Fii fara teama, toti vor primi Sfanta mea Protectie. Voi lasa timpul convertirii sa se implineasca in fiecare..." (Martori ai Crucii, vol.3).
   Cand vom putea intelege...
   La 26 iunie 1966, Isus ii spune lui Domenico, locuitor al Romei, decedat sase ani mai tarziu:
   "Orice ar fi, cel mai mult ma intereseaza sufletele si vreau sa le cuceresc, chiar daca Doctrina Mea nu place. Pe de alta parte,  voi face ceva care va va face sa reactionati si va va uimi, si atunci veti parcurge cu bucurie aceste pagini pentru a face o salutara baie de lumina si pentru a inaugura epoca adevaratilor Mei fii. Voi nu intelegeti bine, stiu, dar Eu vorbesc pentru atunci cand veti putea intelege."
   Amploarea actuala a fenomenelor mistice (aparitii, revelatii, semne, carisme de toate felurile) este foarte mare. Aceasta crestere a carismelor nu poate fi rodul hazardului: ea este voita de Dumnezeu care  vorbeste " pentru atunci cand vom putea intelege".  
   In complexitatea evolutiva a situatiilor umane,  Dumnezeu actioneaza intr-un mod simplu si permanent: El trimite profeti pentru a anunta intentiile si deciziile Sale.
   In sfarsit, trebuie sa stim ca amenintarea cu pedepse, precum si anuntarea unor evenimente fericite, sunt conditionate intotdeauna de comportamentul omenirii. Sa ne amintim de Ioana de la Ninive!
   Dumnezeu nu asteapta, asadar, ca noi sa putem intelege pentru a ne face sa intrevedem proiectele Sale. Am spus bine: sa intrevedem!  Caci nu este inca decat o viziune incetosata care se preteaza la numeroase interpretari. Daca exista un domeniu in care se impune prudenta, acesta este!  Dar prudenta nu inseamna ignoranta sau indiferenta!  
   In ce va consta imparatia Lui Isus pe pamant?
   Am vazut ce a declarat Sfanta Fecioara a Rozelor la San Damiano pe aceasta tema. Isus ii va spune la 13 mai 1991 Vassulei: "Va voi reinnoi in intregime, caci este modul in care va voi pregati sa primiti Spiritul Meu Sfant. Spiritul Meu Sfant isi va face salas in voi, transfigurandu-va pentru a deveni Cetatea Sa Sfanta, Domeniul Sau si Proprietatea Sa. Lumea de azi va dispare iar Vointa Mea se va face pe pamant asa cum se face in Cer. Iubirea va cobora ca iubire iar Eu, Dumnezeul niciodata vazut, voi deveni vizibil in launtrul inimilor voastre.
   Vine ora in care nu veti mai inainta pe pipaite in intuneric,  pentru ca inima voastra va fi luminata de Slava Mea stralucitoare. Slava Mea va deveni vizibila in inimile voastre."  
( "Adevarata viata in Dumnezeu", vol.IV).
   In  "Marele Mesaj de Iubire" Isus declara: "As vrea sa instaurez in lume o imparatie noua: Imparatia marii Milostiviri care alunga orice sentimente de nedreptate, ranchiuna, teama, timiditate; a acestei Milostiviri care intelge totul, care scuza totul si iarta totul, care nu pastreaza nici cea mai indepartata amintire a ceea ce au fost greselile si pacatele care apasa asupra constiintelor umane ale popoarelor si ale neamurilor".
   Lui Francoise, Isus ii anunta la 7 octombrie 1997: "Eu voi strabate lumea, orasele sale, campiile si ogoarele sale, pentru a-i reda gustul de a trai in Dumnezeu. Ma voi manifesta in toata Puterea Mea pentru ca oamenii sa se intoarca la Mine...
   Da, Cristos va cobora, asa cum v-a promis, pentru a-Si stabili Imparatia Sa printre voi... Peste putina vreme pamantul se va cutremura iar temeliile sale se vor eroda. Atunci nu vor ramane pe acest pamant decat aceia care Ma vor fi slujit cu generozitate; raul va pleca pentru a nu se mai intoarce... Atunci oamenii ma vor avea in inimile lor ca niciodata mai inainte." ( "Conversion des coeurs" - Convertirea inimilor).
   La 28 septembrie 1977, Isus ii cerea: "Tu stii ca Imparatia Lui Dumnezeu in inimi vine, ca ea va fi cea mai puternica din cate a cunoscut lumea. Ajuta-Ma sa-Mi pregatesc Imparatia, pregatind inimile sa Ma primeasca. Nu te teme de oameni... trebuie sa le dai Mesajul Meu, demonstrandu-le ca viata pamanteasca nu are alt scop decat iubirea: iubirea fata de Dumnezeu, iubirea fata de oameni. Numai atunci sufletul este pregatit sa Ma intalneasca si sa traiasca o vesnicie preafericita".
   Primiti mesajele Mele, care sunt o revenire la Evanghelia Mea pe care ati uitat-o. Eu vin, cu Inima Mea, sa va redau Cuvantul meu de viata, in alt mod,  pentru a deschide carapacea groasa care va invaluie inima. Intelegeti ca Eu vin din Iubirea Mea nesfarsita, impreuna cu Sfanta Mea Mama, sa dau aceste invataturi in timpul vostru. Intelegeti ca este urgent ca voi sa va intoarceti la Mine, altfel veti pieri, sufocati de starea voastra de pacat."
   Vassulei, Isus i-a spus: "Eu nu am deschis ecluzele Cerului ca sa revars din abundenta binecuvantarile Mele doar asupra ta, ci acum,  inainte de Marea Mea Intoarcere, binecuvantarile Mele trebuie revarsate asupra intregii omeniri. Asa cum am mai spus: voi traiti un timp de mare Milostivire si de mare har, dar acum vine ziua,  fierbinte ca un cuptor, iar in aceasta zi  cei care nu vor fi fost insemnati cu Numele Meu pe frunte, vor fi precum paiele. Eu va revelez ce trebuie sa se intample, inainte sa rup a sasea pecete". (20.07.1992).
   "Intoarcerea Mea este iminenta si va dau semne constante ca sa va pregatesc. Iubirea este pe drumul de intoarcere. Spuneti-Mi, atunci cand un rege intra intr-un oras, nu se fac oare pregatiri pentru a fi intampinat? Iata Regele vostru, Regele vostru soseste, cu Inima in Mana Sa, ca sa v-O ofere! Indurarea Mea se apleaca din Cer si de pe Tronul Sau. Ei ii este mila de voi. De aceea, inainte de intoarcerea Mea, trimit inaintea Mea Chivotul Legii, va trimit Femeia din Apocalips, a doua Eva care va strivi sub calcaiul Ei, capul sarpelui. Eu v-O trimit inaintea Mea pe Mama, ca sa va deschida un drum larg in acest desert si sa-l netezeasca. V-O trimit pe regina Cerului, ca sa va pregateasca si sa-i educe pe aceia dintre voi care inca mai zac in tarana, ca ei sa inainteze si sa faca pace cu Mine, Dumnezeul vostru, mai inainte de Marea Mea Intoarcere. V-O trimit pe regina Pacii ca sa sune adunarea de la un capat al pamantului la celalalt si sa va adune unul cate unul. Eu va trimit, inainte de Marea Mea Intoarcere, pe slujitorii Mei profetii ca sa va reaminteasca Legea Mea si sa va faca sa va intoarceti de pe caile voastre rele si sa traiti in sfintenie, si sa va anunte evenimentele inainte ca acestea sa se intample." (10.10.1990)
   Reflectii
  Aceste extrase reflecta numeroase aspecte despre ceea ce ne intereseaza sa stim. Isus subliniaza ca Mesajele Sale sunt o revenire asupra Evangheliei, ca Imparatia Sa noua va fi o Imparatie de mare Milostivire,  ca Imparatia Sa va raspandi in inimi o mare iubire, ca va elimina toate ereziile si-i va arunca din nou pe demoni in adancurile abisului.
   Vointa Dumnezeiasca va fi, in sfarsit,  facuta pe pamant la fel ca si in Cer, iar lumea prezenta va disparea, caci oamenii care vor ramane (cei care vor fi fost insemnati cu semnul Lui Dumnezeu pe frunte) vor primi o mare lumina si vor infaptui lucruri mari.
   S-a spus, de asemenea,  ca Isus va razbate drumurile lumii impreuna cu apostolii, sfintii si ingerii, si ca va deveni vizibil in launtrul inimilor.
   In sfarsit, Isus i-a cerut lui Francoise sa-L ajute sa pregateasca sufletele pentru a-L primi pe Isus Cristos si Imparatia Sa.
   Aceste promisiuni par sa depaseasca imaginatia,  dar mesagerii ceresti care le anunta, dau marturie, prin stilul lor de viata, ca sunt sinceri si demni de incredere.                                       
                                                         ( "Stella Maris" nr.401 - "Regina Pacis" nr.210)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.