marți, 6 martie 2012

AJUTATI-NE SA IESIM DE AICI !

  Pe cei interesati de procurarea cartilor : "Ajutati-ne sa iesim de aici"  si "Purgatorul vazut de Maria Simma", ii pot ajuta cu link-urile  de pe care pot fi procurate cartile on-line:

 sau la urmatoarea adresa:
RĂDOI DANIELA - LIBRĂRIA "SF TEREZA"
STR. EPISCOP PAVEL, 4
410210 - ORADEA
JUD. BIHOR
TEL 0259 451 451
  

        Maria Simma  a fost o mistica austriaca, a locuit in satul Sontag din muntii Voralberg.  Ea a primit - timp de 50 de ani - vizite de la sufletele din Purgator.
                                            




        Gandul de a scrie randurile de mai jos, mi-a venit in momentul in care am vazut ca cineva a ajuns sa intre pe blog, cautand "Purgatorul".
        As vrea sa impartasesc ceea ce m-a determinat sa-mi schimb atitudinea pe care am avut-o, cu ani in urma, fata de aceste suflete : uitarea si nepasarea.
        Poate ca nu voi fi foarte coerenta si nu voi da acestor impartasiri un aspect neaparat "literar" pentru ca voi cita si din carti si din memorie, este insa foarte important - pentru cine nu stie inca - sa afle ca poate sa fie ELIBERATORUL  multor suflete prizoniere in Purgator.

       Pana cand vei avea in mana cartea (cartile) ce dezvaluie o lume in care implicarea noastra - prin rugaciuni, fapte bune, suferinte acceptate - poate sa aiba un rol mai mare decat ne-am inchipuit, citeste ceea ce, intr-un fel - poate nu foarte relevant - incerc eu sa scriu.

       Pe mine m-a impresionat profund; nu stiu daca o inima poate ramane nemiscata in fata  unor astfel de realitati  care - prin Iubirea lui Dumnezeu - ne sunt accesibile.

       Intelegeam inainte Purgatorul ca un loc de pedeapsa..., este, intr-un fel..., dar un loc de ispasire liber-ales de fiecare suflet care trece pragul vietii pamantesti, pentru ca odata iesit din trup, sufletul intra intr-o alta dimensiune - in care are o altfel de intelegere;  isi vede intreaga viata (in imagini) in Lumina lui Dumnezeu, vede consecintele nebanuite ale greselilor lui asupra siesi si asupra aproapelui si se plaseaza singur - in lumina acestei intelegeri - in locul din purgator pe care "il merita" din cauza acestor greseli.

      Inteleg acum ca Purgatorul a fost creat de Dumnezeu  -DIN IUBIRE -pentru a-si ajuta fiii sa evite iadul;  un loc din care, mai devreme sau mai tarziu, se va ajunge in RAI.


                                                                           ***


       Sufletul este insotit in Purgator de catre ingerul sau pazitor - care va ramane alaturi de el toata perioada de ispasire, indiferent de durata ei, si il va consola, il va ajuta sa suporte suferinta. Sufletul primeste multa mangaiere  de la ingerul pazitori care, in momentul eliberarii sufletului care i-a fost incredintat de catre Dumnezeu spre paza, se va intoarce si el in Fericirea Vesnica - avand misiunea inchieiata. Ingerul pazitor primeste doar o singura data un suflet in grija.
       Fiecare suflet are un singur inger pazitor, insa preotii, calugarii (persoanele consacrate) si medicii au un inger in plus...
      Dumnezeu permite uneori sufletelor din Purgator sa ni se reveleze (cel mai adesea in vis), cerand, sub o forma sau alta, ajutorul nostru pentru inaintarea lor in drumul spre LUMINA.
      Sufletele din Purgator primesc permisiunea de la Dumnezeu, de a-i ajuta pe cei de pe pamant care se roaga pentru ele.
      Suferinta sufletului in Purgator cea mai mare, este cauzata de faptul de a-l fi suparat pe Dumnezeu si de imposibilitatea de a se uni (inca) definitiv cu El.
      Inca din momentul iesirii din trup sufletele au viziunea Lui Dumnezeu dar intr-un mod mai confuz, suficient insa pentru a provoca nostalgia.  Ele nu il vad pe Dumnezeu in toata Lumina Sa.  Modul de percepere a Lui Dumnezeu este functie de curatia - mai mare sau mai mica - a sufletului.

      In purgator exista 3 nivele mai mari ca locuri de ispasire, insa intre aceste nivele exista atatea nivele - cate suflete, pentru ca fiecare suflet are particularitatile lui, fiecare va avea o suferinta unica.
      Un nivel al Purgatorului este aproape de iad, altul la mijloc iar un nivel este in apropierea Raiului.
      Sufletele din nivelul de jos al Purgatorului au o suferinta foarte mare pentru ca inca mai pot fi ispitite de diavol - care le arata  toate greselile pentru care au ajuns acolo.  In acest nivel - de jos - "o perioada" sufletele trebuie sa ispaseasca prin suferinta, fara a putea fi ajutate de rugaciunile celor de pe pamant.
      Insa, odata trecuta aceasta "perioada" de ispasire, ele pot ajunge in Rai fara a trece neaparat prin nivelele superioare, prin rugaciuni asidue ale celor de pe pamant. De asemenea  un suflet care se afla intr-un nivel mai de sus al Purgatorului- daca nu este ajutat prin rugaciuni - el poate ramane acolo foarte, foarte mult...
     Sufletele din nivelul superior al purgatorului pot deja sa-i ajute pe cei care se roaga pentru ele - pe pamant, oferindu-le ajutor asemena ajutorului ingerilor...
     Sufletele din Purgator nu se pot ajuta singure pentru ca nu mai beneficiaza de haruri (ele invidiaza pe cei care traiesc inca pe pamant pentru harurile de care beneficiaza si au o mare durere pentru risipirea harurilor pe care la randul lor le-au avut - traind in trup). In Purgator, suferinta reprezinta PLATA UNEI DATORII, de aceea noi cei ramasi pe pamant, putem fi ELIBERATORII acestor suflete prizoniere, prin rugaciuni, caritate, oferirea suferintelor, umilinta.  Cel mai mare ajutor il putem da prin oferirea de Sfinte Liturghii, mai ales prin participarea la aceste liturghii, iar daca un membru al familiei sau un prieten se spovedeste cu aceasta ocazie, sufletul poate fi foarte repede eliberat...
      Neajutate de cei de pe pamant, sufletele pot ramane timp foarte indelungat in Purgator: zeci, sau chiar sute de ani - unele... (Vorbesc de ani, de timp, pentru intelegerea noastra care traim in timp. Acolo nu exista timp, nici in Cer nici in Purgator nici in Iad. Dupa moarte, la iesirea din trup, sufletul va trai un prezent continuu indiferent unde va merge - functie de felul in care si-a trait viata pe pamant. Tot ce se refera la timpul pe care sufletele le pot petrece in Purgator, este doar pentru ca noi sa intelegem "timpul nostru" in care le putem ajuta sa fie eliberate. Daca eu traiesc patruzeci de ani pe pamant iar douazeci ii dedic eliberarii sufletelor din Purgator, atunci cand eu, la randul meu, voi pleca de pe pamant, ele pot fi deja in Cer. Daca nu..., iata TIMPUL pe care eu l-am irosit si nu le-am grabit eliberarea. Poate voi avea, la randul meu, nevoie de ajutorul celor de pe pamant si poate... cat am dat atat voi primi...) 
Media duratei petrecute in purgator este de 40 de ani.   Unele suflete pot poposi foarte putin in purgator, altele timp foarte, foarte indelungat...
     Sufletele din Purgator se apropie de rudele lor de pe pamant care se roaga mai mult, in speranta ca o parte din rugaciuni sunt si pentru ele...
     Sufletele din Purgator TANJESC dupa rugaciunile noastre...
     Sufletele din purgator au fost vazute si in jurul altarelor,  la Sfanta Liturghie...
     Suferintele mari ale acestor suflete  sunt alinate de speranta ca, mai devreme sau mai tarziu, vor ajunge in CER, aceasta speranta le ajuta sa suporte mai usor suferintele.
     Suferintele lor sunt foarte mari (ele spun ca nici o suferinta traita pe pamant - oricat de mare - nu poate fi comparata cu suferinta de acolo) - dar aceste suferinte sunt intr-o maniera simbolica, sunt mai mult  suferinte ale sufletului (ale insasi intimitatii sufletului) care nemaiavand haruri, suporta o suferinta sterila, o suferinta cauzata de lipsa prezentei Lui Dumnezeu.
      Cu toate acestea, ele nu s-ar mai intoarce pe pamant pentru ca acolo au o cunoastere care ne depaseste in mod infinit si nu ar mai putea sa se intoarca in intunericul de pe pamant...
     In Purgator, sufletele nu au cunostinta unele despre celelalte, fiecare suflet este doar cu ingerul sau pazitor. Totusi, pot afla despre alte suflete aflate in Purgator sau deja eliberate, prin intermediul Fecioarei Maria.
SFANTA  FECIOARA  MERGE  ADESEA  IN  PURGATOR  SI  CONSOLEAZA SUFLETELE  SPUNANDU-LE  CA  AU  FACUT  MULTE  LUCRURI  BUNE.   LE INCURAJEAZA.  PREZENTA  EI  ADUCE  O  MARE  MANGAIERE  ACESTOR SUFLETE...



       Sufletele din Purgator stiu cine se roaga pe pamant, pentru ele, iar intre sufletele eliberate din Purgator si cele care au ajutat la eliberarea lor- va fi o relatir  speciala de iubire, in Cer (indiferent daca au fost rude sau cunoscuti).

      Odata eliberate,  vor ajuta sufletele celor care s-au rugat pentru ele, in momentul in care acestea vor trece pragul vietii pamantesti.
      Sufletele din purgator stiu ce se vorbeste despre ele si sufera mult atunci cand cei ramasi pe pamant amintesc in discutiile lor, greselile celor decedati.  In acest fel le sporesc mult suferintele, amintindu-le greselile... de aceea ar trebui evitate astfel de discutii.
      Sufletele din Purgator nu ne pot citi gandurile, dar ne pot auzi chiar si cea mai usoara soapta. Daca le vorbim - cu iubire - le aducem multa, multa alinare...
      Ele ne cunosc toate problemele, dificultatile, necazurile si rugandu-ne pentru ele, le dam posibilitatea de a ne ajuta la randul lor - in semn de recunostinta -, sunt foarte doritoare de a ne ajuta...
      Sufletele celor care se sinucid, nu toate se pierd..., ele isi regreta fapta, deoarece vazand lucrurile in Lumina Lui Dumnezeu, realizeaza instantaneu toate harurile care le-au fost destinate in timpul cat le mai ramanea de trait pe pamant. Ele vad acest timp si vad deasemenea toate sufletele pe care le-ar fi putut ajuta oferind acest rest de viata, Lui Dumnezeu. Ceea ce le face mai mult sa sufere este sa vada binele pe care l-ar fi putut face si pe care nu l-au facut - scurtandu-si viata.
      Daca sinuciderea este cauzata de o boala, Dumnezeu tine cont de  asta si sufletul nu se pierde.  Dar foarte responsabili se fac si poarta vina cei care, intr-un fel sau altul, au fost autorii morali  care au impins sufletul la un astfel de gest...
      In purgator exista si copii, cel mai mic copil vazut de Maria Simma era o fetita de 4 ani - ajunsa acolo pentru o minciuna si o nedreptate facute surorii ei gemene...
      In momentul mortii, inainte de a intra in vesnicie, Dumnezeu da fiecarui suflet, cateva minute pentru a decide: "Accept sau nu accept sa ma intalnesc cu Dumnezeu". In acel moment sufletul isi vede filmul vietii.
      Diavolului ii este permis sa atace sufletul in momentul mortii, dar fiecare suflet primeste harul de a-l respinge.

      DUMNEZEU NE  DA O SINGURA VIATA - NU EXISTA REINCARNARE !

      Pacatele care antreneaza cel mai mult sufletele in Purgator sunt cele  impotriva caritatii, impotriva iubirii aproapelui, impietrirea inimii, dusmania, calomnia.  Barfa si calomnia sunt printre "petele" cele mai mari si ele necesita o lunga purificare.
     Orgoliul este cea mai mare capcana a diavolului!
     Cei care au o inima buna pentru toti (caci caritatea acopera o multime de pacate - Sf. Pavel), au sansa de a merge direct in Cer.
      Un ajutor mare pentru sufletele din Purgator este oferirea suferintelor noastre voluntare ( pietate, post, renuntari) si oferirea suferintelor involuntare (boala, doliu, etc...), pentru ca suferintele sunt cea mai mare dovada a iubirii lui Dumnezeu - ele pot castiga multe suflete.
      Sufletele din purgator nu se revolta pentru suferintele lor, ele vor sa se purifice, inteleg ca acest lucru este necesar.

      Un numar mare de suflete este eliberat - in mod special - de Craciun dar si cu ocazia altor sarbatori: Inaltarea Domnului,  Adormirea Maicii Domnului,  Sarbatoarea Tuturor Sfintilor si in Vinerea Mare.
      Cu aceste ocazii ar trebui sa intensificam rugaciunile pentru a le mijloci eliberarea.

                                                                        ***
      Am redat aici putin din ceea ce am citit in legatura cu purgatorul. Toti avem suflete dragi plecate din aceasta viata; nu-i putem parasi (pe aceia dintre ei care poate se afla in Purgator) acum cand sunt dependenti de rugaciunile noastre...
                                                                        ***

      Sa nu lasam aceste suflete sa sufere; le putem scurta suferintele.  Iar rasplata pt eliberarea lor, Insusi Dumnezeu a promis-o!

      Strigatul lor este puternic,  nu se poate sa nu ne atinga inimile:

                                    AJUTATI-NE SA IESIM DE AICI  !

         Exista rugaciuni pentru sufletele din Purgator cu indulgenta de trei ani, de 500 de zile - aceste indulgente se pot obtine recitand o singura data rugaciunea;  cate zile,  cati ani de Purgator am elimina prin recitarea zilnica a acestor rugaciuni...



       Este de mentionat faptul ca Episcopul locului a incurajat-o pe Maria Simma - cerandu-i sa continue , atata timp cat nu exista o greseala teologica, iar preotul paroh - care a fost si parintele spiritual al Mariei - a confirmat acest lucru.

        Daca sufletele vin nechemate, este cu incuviintarea lui Dumnezeu - pentru a ne face sa intelegem niste realitati care ne pot schimba viata - in bine.

       Daca insa,  sufletele sunt chemate - aceasta practica este "spiritismul" si ea vine de la diavol !


                    

           Surse:  - "Ajutati-ne sa iesim de aici"-Maria Simma vorbeste cu Nicky Eltz;
                       - " Surprinzatorul secret al Sufletelor din Purgator" - interviu acordat de Maria Simma, Sorei Emmanuel de la Medjugorje.

   

13 comentarii:

  1. Draga mea , am citit si eu cartea "Ajutati-ne sa iesim de aici"...e extraordinara...cat de multe lucruri am aflat , si cat de mult bine le putem face acestor suflete cu rugaciunile noastre.

    Dumnezeu sa te binecuvanteze cu cele mai sublime Haruri si cu cele mai pretioase daruri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant tot ce ai scris. Multumim!
    As vrea sa stiu care sunt rugaciunile acelea pentru 3 ani, 500 zile etc despre care ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa postez cateva din rugaciuni, draga Anca. Sunt atat de multe rugaciuni pentru raposati incat mi-e greu sa aleg pe care sa le postez. Unele rugaciuni le putem gasi in mai multe carti de rugaciuni, de aceea o sa pun rugaciunile pe care nu le-am vazut (eu, cel putin) decat in cartea cu interviul Mariei Simma.

    Fii binecuvantata!
    Dumnezeu sa-ti dea, tie si celor dragi ai tai, tot ce va este necesar pentru trup si pentru suflet, spre mai mare Mariea Lui!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mmary, nu stiu de ce, dar parca stiam ca tu ai citit cartea... Am remarcat, multe puncte comune in domeniul intereselor de natura spirituala. Si eu citesc, am citit sau sunt interesata sa citesc, ce postezi tu.

    Splendoarea Iubirii Divine, sa te invaluie !

    RăspundețiȘtergere
  5. laudat sa fie isus,unde as putea comanda cartea mariei sima?am mare nevoie de ea,multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.ercis.ro/libraria/item.asp?id=3923 si este doar 18 lei

      Ștergere
  6. Draga anonim, in primul rand imi cer scuze pentru intarzierea raspunsului, dar pentru ca eu am primit cartea pe care o soliciti tu, nu stiam unde poate fi comandata, asa ca am cerut informatii - prin mail- de la persoana care mi-a trimis-o si a trebuit sa astept raspunsul ei.
    Cartea "Ajutati-ne sa iesim de aici!" - interviu acordat de Maria Simma lui Nicky Eltz, costa 15 Ron (asta era pretul din primavara anului trecut, nu stiu daca mai este valabil) si poate fi comandata de la persoana care a tradus cartea din limba italiana si care lucreaza la libraria de unde o poti achizitiona. Adresa este:

    RĂDOI DANIELA - LIBRĂRIA "SF TEREZA"
    STR. EPISCOP PAVEL, 4
    410210 - ORADEA
    JUD. BIHOR
    TEL 0259 451 451

    Sper ca informatia mea sa te ajute. Cartea merita citita, este extraordinara!

    Laudat sa fie Isus si Maria!

    RăspundețiȘtergere
  7. iti multumesc mult,i-am scris danielei si sper sa-mi trimita cartea-eu am citit-o de pe scribd si i-am povestit tatalui meu despre carte si este f interesat si dornic s-o citeasca si el si intrucat el nu are acces la internet de aceea am apelat la tine sa ma ajuti ca sa-i pot trimite cartea sa citeasca-el nu locuieste cu mine!
    O ZI FRUMOASA
    cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca te-am putut ajuta, sper sa obtii cartea. Daca ai citit-o stii cat petuieste...

    Binecuvantari din Cer sa coboare asupra ta si a celor dragi ai tai.

    Laudat sa fie Isus si Maria!

    RăspundețiȘtergere
  9. cartea e minunata !!!!!!!am gasit multe raspunsuri la intrebari care ma interesau de mult timp,am simtit o pace si o liniste pe care nu pot sa le descriu in cuvinte,maria simma a fost intr-adevar o femeie pe care Cel de Sus a iubit-o si o iubeste.
    Multumesc inca odata !
    Dumnezeu si Mama Lui sa fie cu noi toti !

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur din inima ca ai reusit sa intri in posesia cartii. Si eu am fost foarte impresionata cand am citit-o, si am gasit raspunsuri la multe, multe intrebari pe care de-a lungul anilor mi le-am pus.
    Fii binecuvantata!

    Laudat sa fie Isus si Maria!

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. Draga Iacob, nu stiu cat costa cartea. Eu am primit-o cu multi ani in urma. Daca adresa pe care am indicat-o la inceputul postarii mai este valabila, te poti interesa acolo.
      Laudat sa fie Isus si Maria!

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.